کمک هزینه خرید مسکن به خانواده‌های دارای چند قلو در استان بوشهر

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت کمک هزینه خرید مسکن و همچنین اهدا سکه تمام بهار آزادی به خانواده‌های دارای نوزاد چند قلو خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پدیده چند قلو زایی و مراقبت از آنها به طور همزمان نیازمند حمایت بوده و بسیاری از این خانواده‌ها به دلیل نداشتن توان مالی لازم در زمان تولد نوزادانشان، به یکباره دچار مشکلات فراوانی در امور نگهداری و مخارج زندگی خواهند شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: توجه به سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای ترغیب خانواده‌ها به فرزند آوری تفاهم نامه‌ای به صورت مشترک بین این نهاد و بنیاد علوی منعقد گردیده تا از این طریق خانواده‌های مزبور مورد عنایت قرار گیرند.

روشن بیان کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۳ مورد خانواده دارای چند قلو تحت حمایت کمیته امداد وجود داشته که با ارسال درخواست به دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پس از انجام مراحل قانونی و تأیید در کمیسیون مرکز تعداد ۱۲ سکه تمام بهار آزادی به خانواده‌ها اهدا شده که سهم فرزندان هر کدام یک قطعه و مادر نیز یک قطعه سکه تمام بهار آزادی بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: مساعدت در زمینه کمک هزینه خرید مسکن این خانواده‌ها تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و مبلغ ۵۰ میلیون تومان به صورت وام قرض الحسنه قابل پرداخت می‌باشد.

روشن بیان کرد: علاوه بر این جمعاً مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به عنوان کمک معیشت به این سه خانواده نیز پرداخت شده است و تا رسیدن نوزادان به سن دو سالگی کمک هزینه شیر خشک و پوشاک به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: اولویت نیازمندی این خانواده‌ها در وهله اول مسکن، معیشت و درمان است و تعداد نوزادان متولد شده همزمان در آن خانواده باید بیش از سه نوزاد باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ