کمیته امداد اصفهان از ۴۹ نخبه ورزشی حمایت می‌کند

اقتصاد ایران: اصفهان-معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۴۹ نخبه ورزشی تحت حمایت این نهاد هستند که با ارائه خدمات مختلف تلاش داریم شاهد موفقیت آنها در مسابقات باشیم.

محمدرضا مومی اردستانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه استعدادیابی و استعدادسنجی خانوارهای تحت حمایت بویژه در سنین کودکی و نوجوانی، این امکان را فراهم می‌آورد تا بیش از پیش با استفاده از مشاوره‌های لازم به سمت شکوفایی استعدادهایشان سوق داده شوند، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۹ نخبه ورزشی تحت حمایت این نهاد هستند که با خدمات مختلف سعی در همراهی آنها تا کسب موفقیت در عرصه مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی داریم.

وی با بیان اینکه ورزش حرفه‌ای یکی از شاخصه‌های مهم در بین فرزندان خانوارهای تحت حمایت است، ادامه داد: نخبگان ورزشی کمیته امداد در زمینه‌های کیک بوکسینگ، فوتبال، کونگ فو، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، کشتی، ووشو، پرورش اندام و … فعالیت دارند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰ مددجوی نخبه در کمیته امداد استان اصفهان شناسایی شده و در حال خدمت رسانی به آنها هستیم، افزود: ۹۲۵ مددجوی نخبه تحصیلی، ۳۲ نفر نخبه فرهنگی و هنری، ۱۳ نخبه علمی پژوهشی، ۲۳ نفر نخبه قرآنی و ۱۳ نفر نخبگان غیر محصل نیز از خدمات و حمایت‌های مختلف فرهنگی، تحصیلی، اردویی، آموزشی و… این نهاد بهره مند می‌باشند.

وی به رفع نیازهای فردی و خانوادگی نخبگان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری ۳ میلیارد تومان هزینه نخبگی و تسهیلات قرض‌الحسنه به این گروه از جامعه هدف تحت حمایت پرداخت خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ