عرضه ترجمه «جیمز» در کتابفروشی‌ها

اقتصاد ایران: رمان «جیمز» نوشته پرسیوال اورت با ترجمه سیدرضا حسینی توسط نشر آموت منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «جیمز» نوشته پرسیوال اورت به تازگی با ترجمه سیدرضا حسینی توسط نشر آموت منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب درباره ادبیات کلاسیک آمریکا و روایتی از رمان «ماجراهای هاکلبریفین» است.

پرسیوال اورت استاد زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است. آثار این نویسنده برنده جوایز بسیار معتبری شده‎اند، و از جمله آن ‎ها می‎ توان به رمان دکتر نه (برنده جایزه قلم، جایزه جین آستین و جایزه جان اشتاین‏بک و نامزد نهایی دریافت جایزه حلقه منتقدان کتاب)، رمان درخت‌ها (نامزد نهایی جایزه بوکر و برنده جایزه پن / فاکنر) و رمان تلفن (نامزد نهایی دریافت جایزه پولیتزر) اشاره کرد. فیلم سینمایی داستان آمریکایی که در سال ۲۰۲۳ برنده اسکار بهترین فیلم‎نامه اقتباسی شد از روی رمان «پاک کردن» این نویسنده ساخته شده است.

رمان جیمز نیز در فهرست نامزدهای دریافت جایزه بوکر قرار دارد. همچنین شرکت فیلمسازی استیون اسپیلبرگ کار ساخت یک فیلم سینمایی از روی این رمان رو شروع کرده است و احتمال دارد تایکا وای تی تی کارگردان معروف برنده‌ی جایزه اسکار آن را را کارگردانی کند.

معرفی خلاصه این‌کتاب را می‌توان در این‌سطور مشاهده کرد؛

وقتی جیم می‎ شنود که قرار است او را به مردی در نیواورلئان بفروشند و بدین‏ ترتیب برای همیشه از همسر و دخترش جدا خواهد شد، تصمیم می‎‌گیرد مدتی در جزیره جکسون پنهان شود تا بتواند راهی برای نجات خودش و خانواده ‎اش پیدا ‏کند. همزمان، هاکلبری‎فین برای فرار از دست پدر بی‎ رحمش که به تازگی به شهر بازگشته است، کشته شدن خودش را صحنه‎ سازی کرده است. این دو یکدیگر را در جزیره می‎ بینند و این سرآغاز سفر پرماجرا و پرمخاطره‌ جیم و هاک بر روی رودخانه خروشان می‎سی‎سی‎پی است. پرسیوال اورت در بازگویی رمان مشهور «ماجراهای هاکلبری‎فین» آن را از زبان جیم روایت می‌‏کند و با اینکه بسیاری از ماجراهای این رمان کلاسیک در این رمان نیز بازگویی می‎شوند، جیم در روایت خود خواننده را با ماجراهای جدید همراه و او را با شخصیت‎ های تازه‎ای آشنا می‏‌کند.

این کتاب با ۳۴۴ صفحه و قیمت ۳۱۰ هزار تومان عرضه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ