جبهه حق دستاوردهای عظیمی را رقم زده است

اقتصاد ایران: شهرکرد- مسوول دفتر نمایندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: جبهه حق هزینه سنگین داده ولی دستاوردهای عظیمی داشته اگرچه جبهه دشمن هم در مقام ضعف، افول و شکست‌های ترمیم ناپذیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با بیان اینکه امروز در جهان شرایطی فراهم شده که تمام جبهه حق در مقابل تمام جبهه کفر ایستاده است، اظهار کرد: دشمن با ایجاد شبهات تلاش می‌کند مردم را از صحنه پشتیبانی از جبهه مقاومت خالی کند اما جبهه مقاومت نه تنها ماندگار است بلکه ماندگاری جبهه مقاومت تضمین شده است و می‌طلبد افکار عمومی جامعه ما هم با جبهه مقاومت همراه باشد.
وی به جبهه کفر و استکبار که به سرکردگی آمریکا است اشاره و بیان داشت: صهیونیست‌ها عاملین آمریکایی‌ها در صحنه برای رسیدن به اهدافشان هستند، آمریکا همانند گرگی می‌باشد که دندان‌های این گرگ رژیم صهیونیستی است، آمریکا و اسرائیل به هیچ وجه در این جنایاتی که اتفاق می‌افتد قابل تفکیک نیستند و قدرت‌های استعماری انگلیس، اروپا و تمام کسانی که منافعشان در منطقه توسط اسلام به خطر افتاده است، عقبه رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌باشند.
مسئول دفتر نمایندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری یادآور شد: هدف اصلی جبهه دشمن چیزی کمتر از براندازی اسلام نیست و هدف اصلی جبهه مقاومت تحقق بخشیدن به وعده الهی در اسلام است و در این راستا از اول تاریخ اسلام، جبهه حق هزینه سنگین داده ولی دستاوردهای عظیمی داشته اگرچه جبهه دشمن هم در مقام ضعف، افول و شکست‌های ترمیم ناپذیر است.
وی به هدف جبهه صهیونیستی در غزه که به دنبال آزادی اسرا و نابودی حماس است، اشاره و مطرح کرد: رژیم صهیونیستی بعد از یک سال در ویرانه‌های غزه که خودشان ایجاد کردند به دنبال حماس می‌گردد، نمونه اخیر تقابل میدانی شهید یحیی سنوار بود که مجاهدت و ایستادگی تا آخرین لحظه و آخرین قطره خونش اتفاق افتاد ولی صهیونیست‌ها به هدف خود نرسیدند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی یادآور شد: جبهه مقاومت در مقابل ایستادگی در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی هزینه داده من جمله شهادت اسماعیل هینه، یحیی سنوار، سید حسن نصر الله و ما نیز به عنوان پشتیبان جبهه مقاومت هزینه دادیم من جمله شهادت سردار زاهدی، سردار نیلفروشان و… اما پیروز میدان هستیم؛ پیروزی ما در مقابل شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

هدف رژیم غاصب صهیونیستی اکنون تخلیه منطقه جنوب لبنان است
وی با بیان اینکه هدف رژیم غاصب صهیونیستی اکنون تخلیه منطقه جنوب لبنان است، گفت: اسرائیل با بمباران جنوب لبنان سعی می‌کرد مردم جنوب لبنان را از منطقه خالی کند ولی مردم ایستادند و هر شرایط را پذیرفتند اما صحنه را خالی نکردند.
مسئول دفتر نمایندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: اسرائیلی‌ها بقاء‌شان با طوفان الاقصی به خطر افتاده است و در شرف فروپاشی هستند.
وی افزود: تلاش‌های بیهوده غربی‌ها در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای برای انحراف افکار عمومی از مسئله فلسطین غزه و مقاومت را با طرح مسئله جزایر سه‌گانه و… مطرح کردند که ما را از مسئله جهانی جبهه مقاومت منحرف و منصرف بکنند تا بتوانند در یک فضایی به اهداف خود برسند اینجا هوشیاری مسئولین و مردم ما را می‌طلبد تا گرفتار حواشی نشویم و دولت وفاق باید تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها را براساس وفاق بین جبهه حق باشد و با ادامه راه شهید خدمت مردم را امیدوار در صحنه نگه دارد.

دشمن توسط عوامل داخلی خود فتنه‌گری و فتنه انگیزی کند
حجت الاسلام و المسلمین افزود: دولتی که سرکار است با سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف مدیریت‌های میانی جامعه باعث توسعه و پیشرفت بیشتر کشور شود و امیدواری که برای مردم در دوران شهید خدمت اتفاق افتاد این امیدواری بماند و دچار خدشه‌ای نشود تا خدایی نکرده از غفلت ما دشمن سو استفاده نکند، مطمئن باشید دشمن پاسخ موشک ما را نمی‌تواند با موشک پاسخ دهد ولی این دغدغه را باید داشته باشیم که دشمن توسط عوامل داخلی خود فتنه‌گری و فتنه انگیزی کند و با هوشیاری مردم و تدبیر مسئولین با رویکرد خدمت صادقانه این هدف دشمن را خنثی کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ