استکبار جهانی از توسعه گفتمان انقلاب اسلامی در جهان هراس دارد

اقتصاد ایران: قم- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شعار استکبار ستیزی در عالم گسترش پیدا کرده و آنچه استکبار از آن هراس دارد، احیا و توسعه گفتمان اسلام و انقلاب در جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم که در این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های انسان‌های مؤمن و مجاهد و برگزیده شدن توسط خدا عدم هراس در طوفان حوادث روزگار است و از حرکت و تعالی فردی باز نمی‌ایستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند در رابطه با اهل جهاد فرموده که شما منتخبین من هستید، ابراز کرد: این خاصیت دنیا است که موفقیت و ناکامی توأم با یکدیگر هستند و در این دنیا خوبان و رذیلان عالم پیروزی و شکست دارند.

وی بیان کرد: یکی از برجستگی‌های مؤمنان این است که شادی آنها را مغرور نمی‌کند و شکست‌ها آنها را متوقف نمی‌سازد و همواره بر حوادث سوار هستند و از حوادث و تغییر و تحول روزگار برای رشد و تعالی و تقرب خود استفاده می‌کنند، تا جایی که سخت‌ترین مصیبت‌ها را می‌بینند و می‌گویند که جز زیبایی ندیدیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد: در طول این ۴۵ سال یاد گرفتیم، انقلاب که تولد جدید اسلام ناب است، فراز و نشیب دارد، اما توقف ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: انقلاب اسلامی به گذشته، حال و آینده تقسیم می‌شود و این انقلاب یک عقبه الهی، ولایی، مردمی، دشمن و مصیبت دارد، ولی از مسیر خود خارج نمی‌شود و ما نیز بایستی سعی کنیم تا از این ریل خروج پیدا نکنیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های جمعه نصر فرمودند که ما برجسته‌ترین شخصیت‌های نظام را از دست دادیم ولی از اهداف خود باز نایستاده ایم و متوقف نشدیم.

قم مرکز انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ابراز کرد: قم مرکز انقلاب اسلامی و طلوع خورشید است و ما باید مراقب باشیم تا از موج انقلاب جا نمانیم، چراکه خداوند دین و انقلاب را یاری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خداوند با نزول مصائب قصد دارد تا ما را امتحان کند و ما باید سعی کنیم تا با روحیه جهادی و انقلابی از این موانع عبور کنیم.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی امروز به برکت انقلاب اسلامی و احیا گری امامین انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه روزهای روشن و موفقیت‌ها را پیش رو داریم، گفت: امروز شعار استکبار ستیزی، انقلاب و بیداری جهانی در عالم گسترش پیدا کرده است و آنچه استکبار را عصبانی می‌کند و از آن هراس دارد، احیا و توسعه گفتمان اسلام و انقلاب در جهان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید مراقب امواج انقلاب و نقش هدایت گری و مرکز بودن و الگو بودن قم باشیم و از آنها باز نمانیم و این حوادث را به عنوان فرصت مغتنم بشماریم.

وی با تصریح بر اینکه ولایت تجلی الهی و ربوبی است، گفت: با وجود ولایت و رهبری الهی سختی‌ها را باید از حالت مصیبت بودن به تعبیر رهبری به عامل حرکت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ابراز کرد: امروز گفتمان سید حسن نصرالله مستحکم‌تر شده و در جهان گسترش پیدا کرده است و سید مقاومت گفتمان اسلام را زنده کرده و نتایج آن امروز مشهود است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به لطف الهی سازماندهی و ارتباطات و فرماندهی حزب الله لبنان ماهرانه پیش می‌رود و قطع به یقین به موفقیت خواهند رسید.

خون شهدا جان تازه ای به محور مقاومت تزریق می‌کند

وی گفت: با شهادت فرماندهان حماس، حزب الله و انصار الله و جمهوری اسلامی مسیر آنها متوقف نشده است بلکه مسیر آنها مستحکم‌تر ادامه خواهد داشت و خون این شهدا جان جدیدی را به جبهه مقاومت تزریق خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: سرعت سقوط رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی بیشتر شده است و مهم این است که نقش خود را به درستی ایفا کنیم و در صحنه‌ها ورود پیدا کنیم و مأموریت خود را بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن در فضای مجازی مردم را منفعل می‌کند و ما باید در مقابل این امر مقابله کنیم و دستاوردها بایستی تبیین شوند.

وی یادآور شد: اگر از شهدا درباره آرزوی قلبی آنها می‌پرسیدید، قطع به یقین آرزوی خود را شهادت قلمداد می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: با شهادت مجاهدان و رزمندگان، مکتب آنها در عالم نهادینه شده است، همانطور که مکتب حاج قاسم و سید حسن نصرالله در دنیا گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت حزب الله تعبد نسبت به مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: با قدرت و ایمان باید پیش برویم و مطمئن باشیم که با نیروی ایمان رژیم صهیونیستی را تا نابودی پیش خواهیم برد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ