روحیه بالای السد و نبود دو بازیکن تاثیرگذار در مصاف با پرسپولیس

اقتصاد ایران: رونامه العرب قطر در گزارشی به دیدار تیم های پرسپولیس و السد پرداخت و به روحیه بالای بازیکنان السد در این بازی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ایران با هدایت «خوان کارلوس گاریدو» در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا رو در روی السد قطر قرار می‌گیرد. این بازی برای نماینده کشورمان حائز اهمیت است و سرخ‌ها به دنبال رسیدن به رده‌های بالاتری در جدول هستند. در حال حاضر پرسپولیس تنها با یک امتیاز در رده نهم جدول ایستاده است.

روزنامه العرب قطر در رابطه با این بازی نوشت: السد قطر در دیدار سوم خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس ایران می‌رود. این بازی که اهمیت بسیاری دارد، فرصتی برای السد است تا با پیروزی مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس، به رقابت در صدر جدول ادامه دهد. السد با ۴ امتیاز از یک پیروزی و یک تساوی در جایگاه سوم قرار دارد، در حالی که پرسپولیس تنها یک امتیاز کسب کرده است.

السد علاوه بر پیروزی در این بازی، امیدوار است که الهلال و العین امتیاز از دست بدهند تا بتواند به صدر جدول گروه غرب صعود کند. همچنین این بازی برای السد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که تجربیات خوبی از دیدارهای قبلی با تیم‌های ایرانی مانند استقلال کسب کرده‌اند. تیم السد با روحیه‌ای بالا و انگیزه فراوان به میدان می‌رود، اما با غیبت برخی بازیکنان کلیدی همچون پدرو میگوئل و یوسف عطال به دلیل مصدومیت مواجه است.

در مقابل، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، در کنفرانس خبری پیش از بازی تأکید کرد که تیمش برای این بازی مهم آماده است و با روحیه تیمی به مصاف السد خواهد رفت. فیلیکس سانچز، سرمربی السد نیز از آمادگی کامل تیم خود برای این دیدار سخن گفت و اطمینان داد که علیرغم غیبت چند بازیکن، تیمش قادر به ارائه نمایش خوبی خواهد بود.

مشعل برشم، دروازه‌بان السد، نیز اعلام کرد که تیمش برای این دیدار آماده است و انتظار حمایت هواداران را دارد تا بتوانند با قدرت بیشتری بازی کنند و پیروزی مهمی را به دست آورند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ