۲۴ نفر از حافظان رشته حفظ عمومی قرآن کریم استان مرکزی تجلیل شدند

اقتصاد ایران: اراک- رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۲۴ نفر از حافظان رشته حفظ عمومی قرآن کریم این استان تجلیل شدند.

حجت الاسلام محمد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آئین تجلیل از حافظان رشته حفظ عمومی قرآن کریم این استان به همت مجمع قرآنیان شهرستان اراک با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم استاد ابوالقاسمی، استاندار مرکزی، جمعی از قاریان نوجوان، مسئولان، اساتید و و پیشکسوتان قرآنی در مسجد امام هادی (ع) استان مرکزی برگزار شد.‌

۲۴ نفر از حافظان رشته حفظ عمومی قرآن کریم استان مرکزی تجلیل شدند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: خداوند را شاکریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیقی حاصل شد تا در محضر قرآن کریم نسبت به ترغیب و تربیت جوانان انقلابی و حافظان قرآن کریم، این استان، گام‌های مؤثر برداریم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: این مهم در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، مبنی بر ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم با بهره گیری از مفاهیم غنی و نورانی قرآن کریم به منظور انس گرفتن بیشتر جوانان با کلام الهی و تمسک به آن و اشرافیت به مفاهیم و معانی قرآن برگزار شد.

ترویج و تقویت فرهنگ قرآنی در میان نسل جوان ضروری است.

حجت الاسلام رفیعی گفت: ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی در میان نسل جوان بسیار مهم است و علاوه بر راهگشایی، سبک متعالی زندگی را ارائه می‌کند چرا که این مهم موجب دستیابی به سعادت و کمال می‌شود.

رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: سرزمین آفتاب از استان‌های پرورش دهنده حافظ قرآن در کشور است که می‌تواند با برنامه ریزی‌های دقیق جایگاه بالایی را در کشور کسب کند.

۲۴ نفر از حافظان رشته حفظ عمومی قرآن کریم استان مرکزی تجلیل شدند

وی تاکید کرد: رویکردهای دینی و آموزه‌های الهی، به طور حتم نجات بخش بشریت خواهد بود و امید است هر روز بیش از گذشته شاهد رشد و ارتقای سطح کمی و کیفی حافظان قرآن کریم باشیم.

وی گفت: در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ قرآن آموزی، اقداماتی انجام شده اما کافی نیست و تا زمانی که قرآن در تمامی شئون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و تربیتی جامعه ما حاکم نشود، مسئولیت ما نسبت به قرآن تمام نشده و امید است راستای توسعه و اعتلای فرهنگ قرآن در سطوح مختلف این استان تلاش بیشتری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ