سورپرایز ویژه گاریدو برای شکست دادن السد

اقتصاد ایران: پرسپولیسی‌ها نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با السد دارند.

فرهیختگان: پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خود امشب در ادامه رقابت‌های لیگ نخبگان و در ورزشگاه جاسم بن حمد میهمان السد خواهد بود. قطری‌ها از دو بازی ۴ امتیاز دارند و پرسپولیس هم از تیم‌های تک امتیازی جدول غرب آسیاست.

در چنین شرایطی سرخپوشان برای اینکه به وضعیت خودشان در جدول مسابقات سروسامان دهند نیاز مبرمی به 3 امتیاز دارند. قدر مسلم نماینده کشورمان در‌صورتی‌که پاختاکور را در تهران شکست می‌داد برای این بازی می‌توانست به یک امتیاز هم دل‌خوش باشد. خوان گاریدو در جلسات اخیرش با بازیکنان بارها بر این نکته تاکید داشته که از بازی با السد فقط برد می‌خواهد؛ چراکه دوست ندارد او را مربی ناکام در لیگ نخبگان بنامند. در همین راستا سرمربی اسپانیایی در نظر دارد تیمش را با شکل و شمایلی متفاوت با بازی‌های قبل به مصاف السد ببرد تا تیم حریف نتواند خیلی راحت آنها را آنالیز کند.

حضور احتمالی مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک و لوکاس ژوائو می‌تواند تغییراتی را حتی در سبک بازی سرخپوشان ایجاد کند. نبود اوستون اورونوف هم مزید بر علت خواهد شد که گاریدو بخواهد از مهره‌هایی با سبک بازی متفاوت در خط میانی و حمله استفاده کند. در این بین ممکن است حتی یعقوب براجعه نیز یکی از تعویض‌های مهم گاریدو باشد. بازیکن سرعتی و تکنیکی که السدی‌ها هیچ شناختی از او ندارند. ناگفته نماند یکی از برنامه‌های مهم گاریدو برای این بازی اضافه شدن چند بازیکن تاثیرگذار در 20 دقیقه پایانی است. از این رو ممکن است بازیکنان دونده و جنگنده در ترکیب اولیه سرخپوشان باشند و با خسته کردن خط میانی و دفاعی السد شرایط را برای آمدن بازیکنان تأثیرگذار در زمین مهیا کنند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ