زیرساخت های ورزشی در رامسر مطلوب نیست

اقتصاد ایران: رامسر - رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی در شهرستان مطلوب نیست خواستار توجه مسئولان استانی و ملی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین سرسخت جنتی یکشنبه شب در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش با بیان اینکه رامسر در سال جاری یکی از پر رویدادترین شهرهای ورزشی بود گفت: ۳ رویداد کشوری المپیاد آمادگی جسمانی، مسابقات آزاد کشوری تنیس روی میز و مسابقات کشوری هنرهای فردی کنگ فو در لیست برنامه‌های هفته تربیت بدنی رامسر قرار داد.

جنتی افزود: با وجود دارا بودن چند چهره شاخص قهرمانی در سطح ملی از رامسر اما ورزش قهرمانی رامسر به جایگاه مطلوب نرسیده است.

او گفت: تعداد ورزشکاران در شهرستان رامسر نسبت به جمعیت شهرستان در سطح استان رتبه نخست را دارد به طوری که هم اکنون هفت هزار و ۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته درحال فعالیت هستند و پیش بینی می‌شود با توجه به فعال شدن برخی هیئت‌های ورزشی تا پایان سال این تعداد به ۸ هزار ورزشکار برسد.

رئیس اداره ورزش رامسر ادامه داد: از ۴۲ هیئت ورزشی شهرستان، ۳۰ هیئت فعالیت مستمر دارند و برخی هیئت‌ها نیز جز برترین‌های استانی هستند.

وی نبود امکانات تخصصی ورزشی در رامسر را یکی دیگر از چالش‌های حوزه ورزش قهرمانی دانست و گفت: لابی مربیان سازنده در مراکز استان‌ها بیشتر از شهرستان‌ها و اسپانسر ورزشی نیز در رامسر نسبت به دیگر شهرستان‌ها کمتر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر برگزاری مسابقات شنا دختران استان، برنامه‌های همگانی، همایش‌های پیاده روی و جشنواره محله نشاط، مسابقات دوستانه بین شهرستان‌ها در رشته‌های متعدد، گردهمایی‌های ورزشی، تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی و خانواده شهدای ورزشکار، زنگ ورزش زورخانه ای، حضور در مدارس و برگزاری مسابقات، همایش ورزش و سلامت زنان و دیگر طرح‌ها از جمله فعالیت‌های این هفته خواهد بود.

وی افتتاح زمین تنیس خاکی در سادات‌شهر را از دیگر اقدامات هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: چمن مصنوعی سفید تمشک و چمن مصنوعی آسیابسر و برخی تعمیرات باشگاه‌های ورزشی نیز درحال انجام است.

جنتی گفت: در بحث زیرساخت‌ها وضعیت مطلوبی نداریم و سالن تختی به عنوان سالن مادر شهرستان اصلاً در وضعیت خوبی قرار ندارد و انتظار ما از فرماندار و نماینده و مسئولان استانی این است به ما کمک کنند.

وی افزود: ۲ هزار نفر ورزشکار از سالن تختی استفاده می‌کنند اما این سالن قدیمی و فرسوده است وحداقل ۱۰ میلیارد اعتبار نیاز است تا بخشی از وضعیت سالن‌های شهرستان حل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ