تمجید ویژه سرمربی السد از قدرت پرسپولیس

اقتصاد ایران: مربی اسپانیایی السد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس به تمجید از این تیم پرداخت.

ورزش سه: مربی اسپانیایی السد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس به تمجید از این تیم پرداخت.

فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی السد، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا گفت: "این سومین مسابقه ما در این رقابت‌هاست و مثل تمام دیدارهای این تورنمنت، بازی سختی خواهد بود. ما دو روز پیش در لیگ داخلی بازی کردیم و زمان کمی برای ریکاوری داشتیم، اما به بازیکنانمان و توانایی آنها برای ارائه یک عملکرد خوب و رقابت با تیمی قوی اعتماد داریم. از همه ابزارها برای دستیابی به نتیجه‌ای مثبت استفاده خواهیم کرد، چرا که این هدف اصلی ماست."

او درباره وضعیت پرسپولیس گفت: "قبل از هر بازی تلاش می‌کنیم تیم حریف را تحلیل و به‌خوبی بررسی کنیم. پرسپولیس تیمی قدرتمند است که سبک خاصی در بازی دارد و در حمله راه‌حل‌های متنوعی دارد. همچنین در دفاع بسیار منسجم است. ما باید در اوج تمرکز باشیم و برای هر سناریویی آماده شویم، زیرا با یک تیم کامل روبرو خواهیم شد."

سانچز درباره غیبت پدرو میگل و یوسف عطال به دلیل مصدومیت‌ها اظهار داشت: "درست است که این دو بازیکن بسیار تاثیرگذار و مهم هستند، اما مصدومیت بخشی از فوتبال است. امیدواریم آنها هرچه زودتر بهبود یابند، ولی ما بازیکنان توانمندی داریم که می‌توانند جایگزین آنها شوند و به تیم برای کسب پیروزی کمک کنند."

وی درباره نتایج اخیر مقابل پرسپولیس افزود: "تمرکز ما روی بازی امروز است و به گذشته نگاه نمی‌کنیم. نتایج مسابقات قبلی بخشی از تاریخ است و واضح است که پرسپولیس تیم قوی‌ای است، اما هدف ما ارائه بهترین عملکرد برای پیروزی است."

سانچز در پایان گفت: "همه برای پیروزی تلاش می‌کنند. السد هم در تمام مسابقات برای پیروزی تلاش می‌کند و بازیکنان نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند. من از پیشرفت تیم راضی هستم. ما در مسابقات مختلفی با تیم ملی و باشگاه بازی می‌کنیم و زمان کافی نداریم، اما همه به سختی تلاش می‌کنند و ما روی بازی مقابل تیم ایرانی تمرکز خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم."

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ