راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در قم برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: قم- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از برگزاری راهپیمایی دانش آموزان قمی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ۱۳ آبان در خیابان‌های منتهی به حرم بانوی کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسن ذاکری عصر یکشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان که در ساختمان آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه به لحاظ رویدادهای مهم تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی و مصادف شدن آن با وقایع جبهه مقاومت از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم بیان کرد: به منظور گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه قرارگاهی تحت عنوان «سیزده آبان» به ریاست و سرپرستی اداره آموزش و پرورش استان قم تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این قرارگاه هرساله برنامه‌های متنوعی با موضوع رخدادهای روز ۱۳ آبان مهم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ذاکری تصریح کرد: همه دستگاه‌ها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شد روز ۱۳ آبان و استکبار ستیزی همکاری و تعامل داشته باشند تا این یوم الله به گونه متفاوت گرامی داشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم عنوان کرد: برای برگزاری برنامه‌های رو ۱۳ آبان باید از تمام ظرفیت‌ها بهره برده شود و اقدامات و فعالیت‌های خلاقانه و تأثیرگذاری انجام شود.

وی اذعان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای بایستی مختص دانش آموزان در سطح مدارس اجرا شود و برگزاری گروه‌های سرود و مسابقات ورزشی و نمایشگاه‌های عکس ضمن یادآوری این رویداد مهم از این قبیل برنامه‌ها است.

حجت الاسلام ذاکری گفت: راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه که هرساله در این روز برگزار می‌شود، تأثیر گذاری بسزایی دارد و این دست برنامه‌ها نیز می‌بایست اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان از مسیرهای منتهی به بلوار امین، نیروگاه، انقلاب و ۱۹ دی، مصلی قدس به سمت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ