خدمت به مردم از دستورات دین مبین اسلام است

اقتصاد ایران: بانه_استاد حوزه علمیه شهرستان بانه گفت: خدمت به مردم عبادت محسوب می‌شود و از دستورات دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا ملأ احمد صالحی عصریکشنبه در جریان دیدار مدیرعامل شرکت گاز کردستان با جمعی از علمای دینی شهرستان مرزی بانه، خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: دین اسلام به عنوان آخرین دین الهی، دینی اجتماعی است و به همه ابعاد و زوایای زندگی بشری نظارت و توجه داشته است.

وی افزود: دین اسلام رابطه انسان را فقط در ارتباط او با خدا و انجام یک سلسله عبادات دستوری مانند نماز و روزه خلاصه نمی‌کند بلکه انسان را دریک سطح وسیع‌تر و مقیاس بزرگ اجتماعی می‌نگرد که در هر بعدی از ابعادش باید نکات و مسائلی را مدنظر داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که مورد توجه و توصیه فراوان اسلام قرار دارد مسئله خدمت به مردم است.

این استاد حوزه علمیه بانه و عالم دینی نقطه صفر مرزی مجموعه روستای انجینه خاطر نشان کرد: خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم می‌تواند موجب غفران و بخشش پاره‌ای از گناهان و جبران کننده کاستی‌های انسان شود و موجب وصال و راهنمایی انسان به بهشت الهی باشد.

گازرسانی به روستاهای صفر مرزی امنیت و آسایش را به مردم هدیه می‌دهد

ماموستا حامد محمدی امام جمعه مسجد روستای چومان نقطه صفر مرزی نیز ضمن تقدیر از خدمات شرکت گاز در راستای گازرسانی به روستای مرزی و کوخ‌ها اظهار کرد: با اقداماتی که برای گازرسانی به روستاهای نقطه صفر مرزی صورت گرفته امنیت و آسایش برای مردم ساکن در این نقاط فراهم کرده است.

ماموستا عزیز احمدی امام جماعت مسجد خان بانه و عضو شورای افتاء این شهرستان نیز از خدمات ارزنده شرکت گاز استان کردستان برای گازرسانی به روستاهای صفر مرزی و کوخ‌های که از امکانات اولیه زندگی محرومند تقدیر کرد و این خدمت را در طول ده‌ها سال گذشته بی سابقه دانست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در دیدار با علمای دینی خدمت رسانی به مردم شریف و نجیب استان کردستان و مراکز دینی را رسالت مسئولان دانست و اظهار داشت: استان کردستان به‌علت توپوگرافی و جفرافیای خاصی که دارد، انجام هرگونه طرح عمرانی را با سختی و مشقت فراوان همراه می‌سازد و به‌خصوص فعالیت‌های عمرانی درزمینه گازرسانی که دارای استانداردهای خاص و ویژه است حساسیت موضوع را افزایش می‌دهد.

احمد فعله‌گری با بیان اینکه مردم می‌دانند جمهوری اسلامی چه خدمات ارزشمندی به آنها ارائه داده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه تأمین سوخت مایع به این مناطق صعب العبور هرساله به سختی فراوان انجام می‌گرفت، شرکت گاز کردستان برای هموار شدن زندگی و رفاه حال مردم اقدام به گازرسانی به روستاهای دوردست کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بیشترین فعالیت گازرسانی در استان را گازرسانی به مناطق روستایی دانست و اعلام کرد: شرکت گاز استان کردستان با گازرسانی به نقاط مرزی ثبات و آسایش را به ارمغان آورده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ