بهره‌برداری از پروژه ساماندهی ورودی شرقی و تونل نوری شهرکرد

اقتصاد ایران: شهرکرد- شهردار شهرکرد گفت: پروژه ساماندهی و بهسازی ورودی شرقی شهرکرد و بهره برداری از تونل نوری شهرکرد با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اجرا شد.


محمد حسین واحدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پروژه ساماندهی و بهسازی ورودی شرقی شهرکرد و تونل نوری شهرکرد با حضور شهردار شهرکرد، رئیس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری در ورودی‌ها، میادین و فضاهای سبز از اولویت‌های شهرداری می‌باشد، از تکمیل پروژه بهسازی و ساماندهی ورودی شرقی شهرکرد خبر داد.

وی افزود: در این پروژه، پیاده روسازی در بلوار امام رضا (ع) به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری انجام شد.

واحدیان اضافه کرد: همچنین عملیات کاشت ۲۰۰۰ گل اطلسی مکزیکی، گل شاهپسند ۱۰۰۰ گل با ۳۰۰ میلیون ریال و نصب مبلمان شهری شامل ۱۳ عدد سطل زباله و ۱۸ عدد نیمکت با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و نصب پایه‌های روشنایی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر ی شهرداری شهرکرد صورت گرفت.

شهردار شهرکرد ادامه داد: ۲۰ المان تمثال شامل ۱۴۰ شهید نیز توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نصب شده است.

وی با اشاره به ضرورت روشنایی و زیبایی بصری در ورودی شهر اظهار کرد: ۱۱۰ متر تونل نوری با استفاده از ۱۵ هزار و ۸۲۴ عدد پیکسل رنگی در ورودی شهر با ۶۰ میلیارد ریال اجرا شد که در نورپردازی این تونل نوری از لامپ‌های LED ریسه‌ای استفاده شده است که با اجرای طرح‌های متعدد رقص نور، زیبایی منحصر به فردی در این محدوده ایجاد خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ