هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل حفظ آوار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس به میزبانی چهارمحال بختیاری اول آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر ذوالفقاری، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اول آبان ماه هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس به مدت ۳ روز در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره یکی از جذاب‌ترین و مؤثرترین جشنواره‌های هنری دفاع مقدس بوده و می‌تواند همه جزئیات و ظرافت‌های تابلوی پررنگ و پرنقش و نگار دفاع مقدس و مقاومت را تبیین کند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه از ماه‌های اول برنامه‌ریزی لازم انجام شد تا بتوانیم جشنواره فاخر در شأن استان را برگزار کنیم بیان داشت: بر اساس هماهنگی انجام شده، این رویداد هنری به مدت سه روز از یکم تا سوم آبان‌ماه با میزبانی از هنرمندان ملی و استانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه یکم آبان، پذیرش میهمانان هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره در شهرکرد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه و برگزاری کارگاه توانمندسازی تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

ذوالفقاری بیان داشت: مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره ملی هنری فانوس صبح روز چهارشنبه دوم آبان‌ماه با حضور همه شرکت‌کنندگان و تعدادی از هنرمندان شاخص کشوری و مسئولان استانی و ملی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری واقع در میدان دفاع مقدس شهرکرد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: بازدید از پل تاریخی زمان‌خان در سامان، حضور در برنامه تفریحی قایقرانی و بازدید از موزه و قلعه تاریخی چالشتر، برپایی نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، رونمایی از سردیس سردار شهید سیدکمال فاضل، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، رونمایی از کتاب «چشم و چراغ» با موضوع خانواده‌های معظم شهدا و … از برنامه‌های جانبی این برنامه است.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح یادواره‌های شهدا در سه شهرستان بروجن، شهرکرد و خانمیرزا با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام برگزاری جشنواره فانوس در استان است.

ذوالفقاری تشریح کرد: جشنواره ملی هنری فانوس در ۶ بخش شامل هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، بخش رادیویی و نیز بخش دانش‌آموزی برگزار می‌شود که ۱۱ هزار و ۵۹۱ اثر در شش بخش یادشده به دبیرخانه کشوری ارسال شد و ۴۳۹ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که داوری‌ها در طی ماه گذشته انجام شد و از منتخبان هر رشته در مراسم اختتامیه جشنواره که روز دوم آبان‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود، تجلیل خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ