افزایش ۱۸۰۰ میلیارد ریالی اعتبارات عمرانی ورزش ایلام

اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از افزایش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی اعتبارات عمرانی ورزش ایلام در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب شهبازی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتبارت عمرانی این اداره کل در حوزه استانی از ۴۱۰ میلیارد ریال به بیش از ۱ هزار ۳۴۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است، گفت: در حوزه ملی نیز از ۱۳۰ میلیارد ریال به ۱ هزار میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بتوان گام بلندی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان برداشته شود.

وی اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در نقاط مختلف این استان در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه این هفته فرصت مناسبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی است، افزود: امسال در اولین روز هفته تربیت بدنی و ورزش با مراسم غبارروبی مزار شهدا و نواختن زنگ ورزش زورخانه‌ای در سراسر استان، از جمله ایلام در ٢۶ مهرماه، آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره اینکه همایش پیاده‌روی در دومین روز از این هفته در بخش آسمان آباد با عنوان ورزش در آبادی در راستای توسعه ورزش در میان همه اقشار مختلف به ویژه در میان روستائیان با استقبال بی نظیری برگزار گردید، افزود: مسابقات ورزشی، جشنواره‌های فرهنگی، کارگاه‌های آموزشی و… از جمله برنامه‌های می‌باشند، که در هفته تربیت بدنی با همکاری هیأت‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان در حال برگزاری است.

وی به توسعه ورزش قهرمانی در سال جاری با اجرایی برنامه متنوع در استان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری مجامع انتخابات هیات‌های ورزشی، برگزاری مجامع عمومی انتخابات و همچنین کمک‌های که با نگاه ویژه وزارت ورزش به استان کم برخوردار ایلام داشتند و افزایش اعتبارات هیات ورزشی که تلاش شد بر اساس برنامه و توزیع عادلانه تا شاید بخش کوچکی از مشکلات این هیات‌ها در همه ابعاد مورد فعالیت برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی به ویژه در بین نسل جوان، بیان داشت: ۲۰ فضای ورزشی این استان برای توسعه ورزش همگانی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مراکز ورزشی استان به صورت روزانه و رایگان با همه ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد برای توسعه ورزش همگانی در اختیار مردم قرار گرفته است، اظهار کرد: این تعداد سالن و مکان ورزشی استان برای توسعه ورزش همگانی صبحگاهی و عصرگاهی با حضور مربیان مجرب در اختیار مردم استان قرار گرفته است.

شهبازی با بیان اینکه در سه سال گذشته، ۶۴ پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان وجود داشته است، افزود: تاکنون ۳۵ پروژه از آنها که شامل سالن‌های چند منظوره ورزشی و زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی مینی فوتبال است، در مناطق روستایی و مرزنشین مورد بهره برداری قرار گرفت، که تا پایان سال جاری در صورت تزریق و تخصیص به موقع اعتبارات ۱۰ پروژه دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ