پروتکل صهیون می‌خواهد کل جهان در خدمت صهیونیسم باشد

اقتصاد ایران: دبیرکل مجمع جهان اهل‌بیت (ع) مفاد پروتکل‌های بیست‌ و‌ چهار گانه صهونیست‌‌ها را حاکی از اندیشه نژاد‌پرستی آنان دانست که در نهایت می‌خواهند تا کل جهان در خدمت این تفکر افراطی باشد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) طی‌ جلسه‌ای با عنوان «قرارگاه حوزوی مقاومت»، بر اهمیت تأمین محتوای صحیح در شرایط حساس منطقه تاکید کرد و گفت: باید تئوری مقاومت در عرصه بین‌الملل به خوبی تبیین شود. معنای مقاومت در غرب با خشونت برابری دارد؛ لذا تببین این مفهوم برای مخاطب جهانی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

دبیرکل مجمع جهان اهل‌بیت علیهم‌السلام به سیزده سال ابتدایی بعثت پیامبر صلی الله علیه و آله اشاره کرد و گفت: ایشان در این ایام، علیرغم اینکه در شرایط سختی بودند و یاران ایشان نیز توصیه می‌کردند که با کفار و منافقان بجنگند، اما پیامبر اسلام امتناع کرده و خود را موظف به جهاد تبیین می‌دانستند.

وی، مقاومت را به معنای مقابله با خودکامگی و انتشار رحمت الهی دانست و گفت: روایت‌گری صحیح از اتفاقات میدانی در لبنان و فلسطین، بسیار مهم است. در غرب، اسلام رحمانی را مطرح کردند و قصد دارند تا مفهوم مقاومت را از دین حذف کنند؛ در حالی که مقاومت، ذیل رحمت الهی تفسیر می‌شود.

دبیرکل مجمع جهان اهل‌بیت(ع)، به پروتکل‌های بیست‌ و‌ چهار گانه صهونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این مفاد، حاکی از اندیشه نژاد‌پرستی صهیونیست‌ها است و در نهایت می‌خواهند تا کل جهان، در خدمت این تفکر افراطی باشد.

آیت‌الله رمضانی، تمام ارگان‌های دینی و فرهنگی را موظف به تولید محتوای مناسب دانست و گفت: عظمت شهید نصرالله به حدی رسیده که حتی دشمن از پیکر مطهر ایشان در هراس است. امام موسی صدر نقل می‌کنند که در گذشته، شیعیان همواره شغل‌های معمولی و رده‌پایین جامعه لبنان را در اختیار داشتند؛ اما سیدحسن، مذهب شیعه و پیروان مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام را در لبنان و در تمام دنیا، به عزت و افتخار رساند.

لزوم حمایت روشمند از جبهه جهانی مقاومت

حجت‌الاسلام‌ دکتر «سیدمفید حسینی کوهساری» معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه هم در این جلسه با اشاره به شرایط خاص بین‌المللی و منطقه‌ای، بر ضرورت همگرایی و هم‌افزایی نهادهای دینی، حوزوی و انقلابی تأکید کرد و ابراز داشت که قرارگاه حوزوی مقاومت با همین هدف ایجاد شده است.

وی افرود: در این قرارگاه، نمایندگان نهادهای مختلف همچون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نهادهای عالی حوزوی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام و تعداد دیگری از نهادهای دینی و بین‌المللی حضور دارند و دست همگان را برای حمایت روشمند و قرارگاهی از جبهه جهانی مقاومت می‌فشاریم.

حجت‌الاسلام «سیدمحی‌الدین قوامی» دبیر قرارگاه حوزوی مقاومت و مدیرکل آفریقا و عربی معاونت بین‌الملل حوزه‌های علمیه نیز در این جلسه، گزارشی از فعالیت‌های این قرارگاه را ارائه داد.

 

انتهای‌پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ