لزوم تحول در آراستگی شهر در کمترین زمان ممکن

اقتصاد ایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم آسیب شناسی وضعیت نگهداشت شهر تاکید کرد و گفت: انتظار داریم معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه با تلاش مضاعف‌تری در این خصوص اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه تهران با حضور داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مدیران عامل حوزه خدمات شهری، معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه با محوریت آسیب شناسی وضعیت نگهداشت شهر، اجرای طرح ویژه تحول در آراستگی شهر، گزارشی از عملکرد حوزه فضای سبز در مناطق ۲۲ گانه برگزار و در خصوص موارد مطرح در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پس از استماع گزارش‌هایی در خصوص طرح‌های ۱۰ گانه ویژه تحول در آراستگی شهر، وضعیت نگهداشت شهر در مناطق ۲۲ گانه گفت: نگهداشت شهر تهران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت خدمات شهری محسوب می‌شود و انتظار داریم معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه تلاش مضاعف‌تری در این خصوص داشته باشند و با بازدیدهای میدانی مستمر از سطح نواحی منطقه خود نسبت به رفع مشکلات و معضلات موجود بپردازند.

گودرزی در ادامه با ذکر این مهم که ما در مقابل شهر و شهروندان مسئول هستیم و باید خدمات خوبی را به شهر و شهروندان ارائه دهیم، اذعان کرد: چهره شهر تهران باید در مدت کوتاهی با عزم و اراده راسخ، همت و تلاش مضاعف شما تغییر و تحول چشمگیری داشته باشد و همواره باید نگهداشت و خدمات رسانی در مکان‌های پرازدحام و معابر اصلی و پرتردد به شکل ویژه‌ای انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اولویت کاری ما در حوزه خدمات شهری مدیریت پسماند، فضای سبز و زیباسازی شهر تهران است. در حوزه مدیریت پسماند اصلاح قرارداد پیمانکاران، اجرای مطلوب طرح تفکیک زباله از مبدا و.. مورد تاکید است. در حوزه فضای سبز نیز باید فضای سبز شهر تهران تغییرات چشمگیری داشته باشد و در حوزه زیباسازی نیز اجرای طرح بهسازی منظر شهری در محورهای تعیین شده باید به نحو مطلوبی اجرایی شود.

معاون شهردار تهران بر اهمیت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و گفت: تنها راه حل ریشه‌ای و اثرگذار در حوزه مدیریت پسماند؛ اجرای مطلوب طرح تفکیک زباله از مبدا است که باید در اولویت کاری سازمان مدیریت پسماند قرار گیرد.

وی در پایان خطاب به معاونان خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در هر کاری پاسداری و حفظ و حراست از بیت‌المال است زیرا ما باید در مقابل چگونگی استفاده از بیت‌المال پاسخگو باشیم، بنابراین در مناقصات و هزینه کردها در تمامی امور مراقب حفظ و حراست از بیت‌المال باشید.

صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز در این جلسه به طرح موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری چون آمادگی برای بارش برف و باران، رفع نقاط ایجاد آب‌گرفتگی، تعیین تکلیف وضعیت درختان خشک و… پرداخت و راهکارهای لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود بیان کرد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون لزوم تغییر در منظر شهری، تحول در نگهداشت و آراستگی شهر، طرح نوماند و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، اجرای عملیات بهسازی و نوسازی محور خیابان انقلاب اسلامی و محور خیابان ولیعصر (عج)،آمادگی برای اجرای طرح بهارستان، رسیدگی و توجه ویژه به ورودی‌های شهر تهران، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، ساخت سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در برخی نقاط احصا شده، وضعیت فضای سبز پایتخت و… بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ