«سازمان تبلیغات اسلامی» پیش‌قراول جهاد تبیین و مردم‌سازی است

اقتصاد ایران: دامغان- مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، پیش‌قراول جهاد تبیین و مردم‌سازی تبلیغ محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا قنبری در مراسم معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دامغان، سازمان تبلیغات اسلامی را نهادی مردم‌محور توصیف کرد و افزود: این سازمان، نماینده مردم در حاکمیت است، نه نماینده حاکمیت در میان مردم، اتکای سازمان به ظرفیت‌های مردمی و فعالان فرهنگی، به‌ویژه هیئات و تشکل‌های مذهبی، یکی از مؤلفه‌های اصلی آن است. این نقش مردمی بودن، سازمان را به نهادی پیشگام در تبیین ارزش‌های الهی و اجرای جهاد تبیین تبدیل کرده است.

وی با تأکید بر لزوم شناخت موقعیت حساس کنونی و اهمیت جهاد تبیین، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر این نکته تأکید داشته‌اند که در این برهه، تکلیف همه ماست که با تمام توان وارد عرصه جهاد تبیین شویم. این جهاد نه فقط یک مسئولیت فردی، بلکه یک وظیفه تاریخی و اجتماعی است که باید به کمک همه ظرفیت‌ها، از جوانان و نخبگان گرفته تا اقشار مختلف جامعه، پیگیری شود. در این جنگ تمام‌عیار شناختی و روانی، ایمان، عقیده و ارزش‌های دینی ما هدف قرار گرفته و پاسخ ما به این چالش، باید اقامه جهاد تبیین با تمام قدرت و وسعت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان به اهمیت نقش جوانان در این میدان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از راهبردهای کلیدی ما، فراهم کردن بستری است که جوانان به عنوان نیروهای کنشگر در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرینی کنند. ایجاد پیوند و ارتباط عمیق میان جوانان با مفاهیم انقلابی و دینی، یکی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات است. ما باید از تمامی ابزارهای هنری و رسانه‌ای برای دستیابی به این هدف بهره ببریم.

قنبری بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی تنها به امور مذهبی محدود نمی‌شود، بلکه رسالت آن تعامل سازنده با نهادهای مختلف جامعه است، تا بتواند بستری برای جهاد تبیین و اقامه ارزش‌های دینی در تمامی حوزه‌ها فراهم آورد

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام عبدالله زاده به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دامغان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام ملکیان قدردانی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ