دانش آموزان را در گستره نامحدود فضای مجازی ناآگاه رها نکنیم

اقتصاد ایران: کرج- استاندار البرز گفت: گسترش دسترسی‌ها به فضای مجازی و هوش مصنوعی، گاهی دانش آموزان را بی دفاع و بدون آگاهی به سمت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و تقدیر از انجمن‌های برتر کشوری و استانی با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان در حوزه‌های اجرایی مدارس فعالیت پررنگ‌تری دارند، مطرح کرد: بی شک پیگیری‌های جدی این انجمن بسیاری از نیازها را در مدارس احصا و برطرف می‌کند.

وی افزود: ضرورت دارد انجمن اولیا و مربیان با توجه به ارتباط سازنده‌ای که از این طریق بین مدرسه و خانواده‌ها شکل گرفته در راستای مسائل پرورشی و تربیتی دانش آموزان با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

استاندار البرز ادامه داد: گسترش دسترسی‌ها به فضای مجازی و هوش مصنوعی، گاهی دانش آموزان را بی دفاع و بدون آگاهی به سمت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هدایت می‌کند.

عبداللهی با بیان اینکه اولیا و مربیان باید هوشیار باشند و با اشراف به گستره تهاجم‌ها و آسیب‌های دنیای کنونی، دانش آموزان را آموزش دهند و کنترل و نظارت کنند اضافه کرد: آموزش و پرورش باید از خانه تا مدرسه و از مدرسه تا خانه تداوم و استمرار داشته باشد چراکه در این رابطه با توجه به اهمیت پرورش و تربیت دانش آموزان مرزبندی و پایان ندارد.

استاندار البرز با اشاره به تعاریف جدید اشتغال در دنیای امروز بیان کرد: معلمان و اولیا باید استعدادهای دانش آموزان و شغل‌های دنیای امروز را بشناسند و آینده شغلی آنها را از اکنون برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید به مهارت‌های مختلف مجهز شوند تا بتوانند در آینده به اشتغال پایدار دست یابند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ