۶۷ معتاد و خرده فروش در شاهین شهر جمع‌آوری شدند

اقتصاد ایران: اصفهان_فرمانده انتظامی شاهین شهر از دستگیری سارقان، مواد فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر با اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی پارک‌ها، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری اراذل و اوباش، برخورد با خودرو و موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف و دستگیری سارقان خرد و خیابانی به مدت ۷۲ ساعت در سطح شاهین شهر به مرحله اجرا در آمد.

وی شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق در ارتباط با سرقت‌های موتورسیکلت، محتویات خودرو، اموال معابر عمومی، سیم برق و منازل نیمه ساز، دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر از سطح پارک‌ها و محلات و جمع آوری ۵۶ معتاد متجاهر و تحول آنها به مراکز ترک اعتیاد و همچنین توقیف ۶۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را از دستاوردهای این طرح اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم و ارتقا امنیت گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ