مسیب‌زاده: ۴۲ رشته ورزشی را فعال کردیم/ کنار تیراندازی هستیم

اقتصاد ایران: چنگیز مسیب‌زاده، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش و عضو هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی در هفته دوم لیگ برتر دست به سلاح شد.

- اخبار ورزشی -

چنگیز مسیب‌زاده، عضو هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص حضورش در مسابقات لیگ تیراندازی گفت: بعد از سه سال دوری از میادین مسابقه تیراندازی دوباره کنار تیراندازان بودم و برای یک ورزشکار دور بودن از میادین  سخت است و من به دلیل مشغله کاری و فعالیت در نیروی زمینی ارتش به عنوان متولی ورزش زمان تمرین نداشتم اما اکنون کارها را به گونه‌ای ساماندهی کردم که بتوانم حداقل تمرین را داشته باشم و کنار تیراندازان باشم و هیچ چیز دلچسب‌تر از حضور در مسابقات نیست و خوشبختانه در فینال  هفته سوم توانستیم شهید کاوه خراسان رضوی را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش به واسطه رسالت اجتماعی  خود و اینکه تلاش می‌کنیم شعار ارتش فدای ملت را عملیاتی کنیم، نقش حمایتی خود را از ورزشکاران داریم و تلاش  می‌کنیم ورزشکاران در دوران خدمت سربازی از ورزش دور نمانند و در همین زمینه کارهای زیادی را انجام دادیم. زمانی که به باشگاه نیروی زمینی ارتش آمدم 5 رشته بیشتر فعال نبود اما در این سه سال 42 رشته ورزشی را فعال کردیم  که 6 رشته در بخش بانوان و یک رشته آن در بخش جانبازان و توان‌یابان است. می‌توانیم ادعا کنیم باشگاه نیروی زمینی ارتش نه تنها یکی از بزرگترین باشگاه‌های کشور بلکه در جهان است.

مسیب‌زاده افزود: در باشگاه نیروی زمینی ارتش اکثر رشته‌ها را تحت  پوشش قرار دادیم در تیراندازی هم نه تنها مسابقات را در سطح نیروهای زمینی انجام می‌دهیم بلکه در لیگ هم تیم‌داری می‌کنیم. تیراندازی از رشته‌های کاربردی و ارزشی برای ارتش است چون رشته خودم تیراندازی است نگاه ویژه به این رشته داریم و در بخش بانوان و آقایان فعال هستیم و همیشه در لیگ روی سکو هستیم. در این فصل 2 تیم در لیگ برتر داریم و با تیراندازانی که استعدادیابی کردیم در لیگ دسته یک نیز حضور داریم.  

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش گفت: رشته‌های توپ و تور در باشگاه نیروی زمینی ارتش فعال هستند. سال گذشته تیم فوتبال ما از لیگ دسته دو به دسته یک صعود کرد. در هندبال نایب قهرمان کشور شدیم و در لیگ حضور داریم. در والیبال در لیگ دسته یک حضور داریم و در بسکتبال در لیگ حرفه‌ای تیم داریم. در مورد رشته‌های رزمی هم چون رشته‌های کاربردی برای نظامیان است بعد از 46 سال در بوکس قهرمان کشور شدیم. در کاراته و تکواندو روی سکو هستیم و سایر رشته‌های رزمی ما در بخش زنان و مردان فعال است. در تیراندازی  همواره حضور داریم. در دوومیدانی به خصوص صحرانوردی با داشتن نفرات ملی پوش تاثیر مثبتی در این رشته داریم. سال گذشته در رشته هاکی روی یخ حضور داشتیم و نایب قهرمان شدم.  در اغلب رشته‌ها مانند اسکی،  چتربازی، سه گانه، پنجگانه نظامی حضور مستمر داریم. در سال گذشته در 38 رشته در مسابقات قهرمانی شور و لیگ حضور داشتیم که 23 کاپ قهرمانی به دست آوردیم. نیروی زمینی ارتش سرمایه گذاری خوبی در ورزش دارد و امیدوارم در رشد همه رشته‌ها تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ