"هر شهروند" همیار سلامت در خانواده

اقتصاد ایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی کمک‌های اولیه، به‌ویژه آموزش CPR (ماساژ قلبی ریوی) در سراهای محلات، با هدف ارتقای سطح دانش و معلومات شهروندان و اقدام به‌موقع در حوادث غیرمترقبه خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

مهدی بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در عصر کنونی که علم و دانش با سرعت بسیار بالا در حال پیشرفت است، هرچه معلومات و دانش شهروندان درباره مسائل حیاتی و موضوعاتی که به جان و زندگی انسان‌ها بستگی دارد، افزایش یابد، شاهد آمادگی و اقدام به‌موقع برای پیشگیری و مدیریت حوادث غیرمترقبه و غیرقابل پیش‌بینی خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس، کارگاه‌های آموزشی کمک‌های اولیه با موضوعات و سرفصل‌های گوناگون، از جمله آموزش CPR (ماساژ قلبی ریوی) در سراهای محلات پهنه مرکزی پایتخت، از جمله سرای محله کشاورز، دایر شده و شهروندان به‌صورت رایگان این دوره‌های آموزشی را می‌گذرانند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 ادامه داد: شهروندان شرکت‌کننده در این کارگاه‌های آموزشی با موضوع کمک‌های اولیه، به‌صورت عملی ماساژ قلبی‌ریوی را یاد می‌گیرند و بر روی مانکن‌های پزشکی آموخته‌های خود را امتحان می‌کنند. در واقع، یادگیری و مهارت‌افزایی شهروندان در چنین مسائلی باعث می‌شود که حادثه‌دیدگان تا رسیدن نیروهای امداد اورژانس در وضعیت مناسبی قرار بگیرند و از مرگ و بروز خسارت و صدمات بدنی آنان جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدفی که با برپایی کارگاه‌های آموزشی سلامت‌محور و با موضوعات مختلف و کاربردی در سراهای محلات دنبال می‌کنیم، دستیابی به شعار «هر شهروند یک همیار سلامت در خانواده» است که امیدواریم در آینده نزدیک محقق شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ