کار بختیاری‌زاده در استقلال سخت‌تر شد

اقتصاد ایران: پس از شکست پرگل تیم استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان تنها خبری که می‌توانست تا حدی برای طرفداران این تیم آرامش‌بخش و امیدوار کننده باشد حضور سرمربی تازه وارد استقلالی‌ها بود.

خبرورزشی: پیتسو موسیمانه سرمربی تازه وارد آفریقایی استقلالی‌ها در شرایطی هدایت این تیم را در دست گرفت که اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ندارد.

گرچه تیم استقلال در فصل گذشته با عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد اما حالا در شروع لیگ برتر بیست و چهارم می‌بینیم که این تیم با سه شکست در جدول رده‌بندی لیگ برتر اوضاع بسیار بدی را تجربه می‌کند. سه شکستی که یکی از آنها مقابل پرسپولیس است که شاید این یک شکست برای طرفداران این تیم به اندازه ۱۰ شکست غم انگیز است.

استقلال که شرایط بحرانی را از ابتدای لیگ برتر امسال تجربه می‌کرد حالا به وضعیتی بحرانی‌تر و بدتر از قبل رسیده که این می‌تواند تنها با یک شکست دیگر اوضاع را برای استقلالی‌ها پیچیده کند.

شاید تنها اتفاق مهم و امیدبخش برای استقلالی‌ها کسب نتیجه مطلوب مقابل تیم النصر عربستان در ورزشگاه شیخ راشد دبی باشد. استقلال حالا در شرایطی خودش را برای دیدار مقابل یاران کریستیانو رونالدو آماده می‌کند که نه تنها به لحاظ نتایج رقم خورده برای خودش در لیگ داخلی و خارجی اوضاع بدی دارد بلکه به لحاظ روحی روانی هم به هیچ عنوان آمادگی حضور در چنین مسابقه بزرگی را نخواهد داشت.

سهراب بختیاری زاده که حالا باید باز هم به تنهایی و بدون سرمربی آفریقایی استقلال را به زمین بفرستد با نتیجه اخیر روبروی تیم محمد ربیعی، وظیفه خطیری در این زمینه دارد تا بتواند تک تک بازیکنان استقلال را آماده این دیدار کرده و از طرفی آنها را به درستی به سرمربی تازه وارد این تیم معرفی و توانایی‌های شان را به اطلاعش برساند.

بازی روز سه‌شنبه استقلال مقابل تیم النصر در دبی آزمون بزرگی برای سهراب بختیاری‌زاده و بازیکنان استقلال به علاوه سرمربی تازه وارد این تیم خواهد بود تا بتوانند بخشی از ناراحتی‌های شدید هواداران استقلال طی هفته‌های اخیر را جبران کنند. باید دید در این یکی دو روز و تمرینات استقلال در تهران و امارات چه اتفاقی می‌افتد و این مربی چه هنری دارد که تیم استقلال به هم ریخته را که با سه گل مغلوب ذوب آهن شده در چنین شرایطی به حالت عادی برگرداند تا این تیم دوباره به بردهای متوالی عادت کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ