تقابل مدعیان در آزادی/ کاله محروم شد

اقتصاد ایران: رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه وارد هفته سوم می‌شود که برخلاف دو هفته قبل هیچ تیمی استراحت ندارد و مدعیان هم رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، با قطعی شدن حضور ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال، فصل جاری این رقابت ها از روز دوشنبه (۳۰ مهر) و همزمان با برگزاری دیدارهای هفته سوم ۱۲ تیمی می شود.

بدین ترتیب کاله که می توانست بعد از یک برد و یک باخت در این هفته از رقابت ها استراحت داشته باشد، از این فرصت محروم شده و باید در تهران و در ورزشگاه آزادی میزبان اصفهانی های تازه از راه رسیده باشد. این بازی به واسطه پیشینه دو تیم در بسکتبال باشگاهی، تلاش کاله برای جبران شکست هفته قبل و انگیزه ذوب آهن برای قوی نشان دادن در آغاز راه می تواند یکی از دیدارهای جذاب هفته باشد البته نه به اندازه تقابل دو تیم طبیعت و نفت.

طبیعت و نفت در آغاز هفته سوم لیگ برتر بسکتبال در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می گیرند. طبیعت مدافع عنوان قهرمانی لیگ که هفته گذشته هم نتیجه دیدار مهم برابر گرگانی های میزبان را به سود خود تمام کرد، مصمم به کسب سومین برد متوالی است. مهران شاهین طبع که بازیکن آمریکایی خود را از دست داده، امیدوار است با به کاری گیری نفراتی همچون سینا واحدی، آرمان زنگنه، محمد شهریان، رسول مظفری و همچنین بازیکن صربستانی‌اش امتیاز کامل این دیدار خانگی را از آن تیمش کند اگرچه به نظر می رسد دستیابی به این امتیاز به راحتی امتیاز دیدار هفته قبل نیست چون حریف این هفته نفت است.

حماد سامری در راس تیم نفت، یکی از بهترین ترکیب های این فصل را در اختیار دارد. حامد حدادی، آرن داودی، سعید داورپناه، محسن مرادخانی و محمد حسن زاده نفراتی هستند که به خصوص در کنار هم قابلیت هر عملکردی را می توانند داشته باشند. البته حامد حدادی طی دو هفته اخیر به دلیل آنچه مصدومیت عنوان شده، در ترکیب تیمش قرار نگرفت اما اینکه برای دیدار فردا ترکیب نفت کامل شود، دور از ذهن نیست.

برنامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

دوشنبه ۳۰ آبان

* طبیعت اسلامشهر - نفت آبادان
* کاله - ذوب آهن
* فولاد هرمزگان - شهرداری گرگان
* گلنور اصفهان - پترونوین ماهشهر
* آسمان ولایت مشهد - پایش پارت شاهرود
* آینده سازان - مهگل البرز

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ