حماس خواستار تحرک فوری برای متوقف کردن نسل‌کشی در غزه شد

اقتصاد ایران: جنبش حماس طی بیانیه در واکنش به کشتار ده‌ها فلسطینی در شمال غزه، خواستار تحرک و اقدام فوری برای جلوگیری از استمرار جنایت‌های رژیم اسرائیل در این منطقه شد و سکوت جامعه جهانی و عربی را موجب تداوم این جنایت‌ها دانست.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به جنایت جدید رژیم اسرائیل در شمال نوار غزه تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به سرعت در حال ارتکاب جنایات و کشتارهای وحشیانه علیه ملت فلسطین در نوار غزه است که آخرین نمونه آن کشتار وحشیانه امشب در بیت لاهیا و هدف قرار دادن یک منطقه مسکونی مملو از جمعیت غیرنظامی و آوارگان فلسطینی بود که طی آن طبق آمار اولیه ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

رسانه‌های فلسطین در  اولین ساعات بامداد امروز یکشنبه از حمله هوایی رژیم اسرائیل به خانه های فلسطینیان در بیت‌لاهیا واقع در شمال فلسطین اشغالی شدند که در اثر آن، 73 نفر عمدتا کودکان و زنان به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شده و افراد زیادی زیر آوار مفقود هستند.

 

.

 

این جنبش طی بیانیه‌ خود در واکنش به این جنایت گفت: که سکوت کشورهای عربی و عجز و ناتوانی جامعه جهانی در توقف جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی موجب تشویق هرچه بیشتر این رژیم به ارتکاب جنایات بیشتر با هدف تخلیه شمال نوار غزه از فلسطینیان شده است.

حماس کشورهای اسلامی و عربی، سازمان ملل و تمامی نهادهای بین‌المللی ذی‌ربط را به تحرک موثر و سازنده و توقف کشتارهای نئونازی‌های صهیونیست در نوار غزه که پیامدهایی بر امنیت و صلح در کل منطقه خواهد داشت، فراخواند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش همچنین ملت‌های اسلامی و عربی و آزادگان جهان را به فشار بیشتر بر دولت‌های خود و سازمان‌های بین‌المللی و اکتفا نکردن به صرف محکومیت و عمل به مسئولیت‌های خود برای توقف هولوکاست به راه افتاده در نوار غزه تحت حمایت و پوشش آمریکا شد.

الرشق: رژیم اسرائیل بویی از انسانیت نبرده  است

عزت الرشق، یکی از اعضای حماس تاکید کرد که ما از دعوت فرزندان این امت به تشدید تحرکات و فعالیت‌های خود علیه دشمن غاصب صهیونیستی و همپیمانان آن در جنگ علیه غزه خسته نمی‌شویم.

عزت الرشق تاکید کرد که اگر طی یک سال گذشته پس از بمباران و کشتار وحشیانه فلسطینیان در بیمارستان معمدانی در غزه سفارتخانه‌های این رژیم محاصره می‌شد و منافع آن در سراسر جهان با تحرکاتی مستمر و بی‌وقفه به خطر می‌افتاد، آیا امروز این رژیم جرات می‌کرد کشتار بیت لاهیا را مرتکب شود؟!

الرشق اظهار داشت که دشمن صهیونیستی زبان انسان‌ها را نمی‌فهمد و بویی از انسانیت نبرده و همچون موجودی وحشی رفتار می‌کند که فقط با درد و ضربه خوردن متوقف می‌شود و اگر اکنون این کار انجام نشود پس کی انجام خواهد شد؟!

انتهای پیام/

 
 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ