روسیاالیوم: مدیران «mbc» از سوی مقامات سعودی احضار شدند

اقتصاد ایران: یک شبکه روسی گزارش دادند که مقامات سعودی مدیر شبکه ام بی سی را در پی گزارش روز گذشته علیه رهبران و فرماندهان شهید محور مقاومت، برای بازپرسی احضار کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش شبکه روسیاالیوم، شورای اطلاع رسانی و سازمان دهی رسانه ها در عربستان در پی اهانت وقیحانه شبکه ام بی سی این کشور به رهبران و فرماندهان شهید مقاومت و تروریست خواندن آنها، مدیر این شبکه را برای ادای توضیحات احضار کرد.

این شورا اعلام کرد که مسئولین یکی از شبکه های تلویزیونی(اشاره به ام بی سی) به سبب گزارش خبری مخالف قوانین و سیاست رسانه های پادشاهی عربستان برای بازپرسی احضار شده است.

این شورا تاکید کرده است که به طور مستمر میزان پایبندی رسانه ها به قوانین رسانه ای پادشاهی و ضوابط مربوط به محتوای خبری را دنبال کرده و هرگز در اجرای قانون در خصوص هرگونه تخلف سهل انگاری و کوتاهی نخواهد کرد.

بیانیه این نهاد رسمی سعودی به گزارش توهین آمیز و وقیحانه شبکه ام بی سی سعودی اشاره نکرده است.

این شبکه سعودی روز گذشته در گزارشی وقیحانه، رهبران و فرماندهان شهید مقاومت را در کنار سرکردگان گروههای تروریستی القاعده و داعش در یک ردیف قرار داده و با تروریست خواندن آنها، موجی از خشم و انزجار را در میان ملت های مسلمان و آزاده به وجود آورده تا جایی که شهروندان خشمگین عراقی با حمله به دفتر این شبکه در بغداد، آن را به آتش کشیدند و در ادامه سازمان اطلاعات و رسانه عراق، مجوز فعالیت این شبکه سعودی در عراق را لغو و فعالیت آن را متوقف کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ