حوزه‌های علمیه طلبه تراز انقلاب تربیت کنند

اقتصاد ایران: پارس‌آباد-استاد مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد گفت: داشتن تفکر انقلابی و انقلابی بودن برای خواهران طلبه لازم و ضروری است و وظیفه داریم طلبه تراز انقلاب تربیت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهناز لطفی عصر شنبه در میزگرد پژوهشی «شاخصه‌های حوزه انقلابی» در مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد اظهار کرد: تفکر انقلابی داشتن و انقلابی‌بودن همچون مباحث آموزشی و اخلاقی برای طلاب مهم و ضروری است و در مقابل، ما نیز باید در تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی به‌طور جدی بکوشیم.

وی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حوزه انقلابی و انقلابی‌گری، افزود: انقلابی‌گری یک خط مشی صحیح، عاقلانه، پرانگیزه، پرامید و شجاعانه به سمت اهداف والا است مقام معظم رهبری در تبیین معنای انقلابی‌گری، آن را در بستر نظام امکان‌پذیر دانسته و نفی نظام در قالب انقلابی‌گری را مردود می‌دانند.

استاد مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد با بیان اینکه باید به فرامین امامین انقلاب توجه شود، ادامه داد: بحمدالله حوزه‌های علمیه به برکت وجود اساتید انقلابی، بصیر و خوش فکر توانسته‌اند طلبه‌های انقلابی، ولایی و جهادی تربیت کنند و امروز شاهد حضور این نیروهای بصیر در سنگرها و مدیریت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، تعلیم و تربیت کشور هستیم.

لطفی با اشاره به شاخصه‌های حوزه انقلابی، بیان کرد: دشمن‌شناسی، شبهه‌شناسی، تبیین ولایت فقیه، مردم‌نهاد بودن، استکبارستیزی، حساسیت در مقابل انحراف‌های اجتماعی از جمله شاخصه‌های حوزه انقلابی است.

وی با تاکید بر مطالبات جدی رهبر انقلاب از حوزویان، گفت: مردم باید با پاسداری از نظام، تدوین فقه حکومتی، ورود به مسائل جهانی، صیانت از فضای انقلابی کشور، ارتقا سطح بصیرت و هوشیاری در تحلیل وقایع داخل و خارج نظام و همچنین تبیین دقیق، صریح و عالمانه از ثمره‌های انقلاب، نقش تاریخی خود را به نحو احسن انجام داده و این انقلاب را به اهداف و آرمان‌هایش نزدیک‌تر کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ