استاندار اصفهان: بر مدار وفاق ملی حرکت خواهیم کرد

اقتصاد ایران: اصفهان- استاندار اصفهان گفت: مشارکت جویی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد زیرا هیچ مسکلی بدون حضور مردم قابل حل نیست و بر مدار وفاق ملی حرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد عصر شنبه بیست و هشتم مهرماه، در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن قدردانی از دولت چهاردهم و حمایت‌های مسئولان و مردم اصفهان، اظهار داشت: برای من ارزشمند است که همه برای توسعه و آبادانی اصفهان هم قسم شویم.

وی ادامه داد: مسئله محور حرکت خواهیم کرد و ضمن تلاش برای حل مسائل امروز اصفهان دقت می‌کنیم راه‌حل‌های ما معضل جدیدی را ایجاد نکند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تنها در مسائل امروز متوقف نمی‌شویم و با نگاهی جامع به آینده نیز می‌اندیشیم، همچنین مشارکت جویی را نیز سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم زیرا هیچ مشکلی بدون حضور مردم قابل حل نیست.

جمالی نژاد بار دیگر بر هم قسم شدن همه مسئولان و مؤثرین استان تأکید کرد و افزود: مداومت و پیگیری را نیز فراموش نخواهیم کرد و اسیر گزارش‌های بی ثمر نمی‌شویم.

وی با اشاره به اینکه کارها را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم و میانهٔ راه جا نمی‌زنیم خاطرنشان کرد: حتی اگر یک موضوع و چالش استان رفع شد در همان نقطه متوقف نمی‌شویم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: هنگامی که از کار مهمی فارغ می‌شویم به کار مهم دیگر مشغول می‌شویم و قول می‌دهم تا پای جان برای حل مسائل استان مجاهدانه تلاش کنم.

وی خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی ما بایستی عالمانه حرکت و خود را مستمر نقد کند زیرا این رویکرد را در سالهای گذشته همواره رعایت کرده‌ایم.

استاندار اصفهان گفت: نه از حقوق خود کوتاه می‌آییم و نه به حقوق دیگران تعرض می‌کنیم، نه اجازه می‌دهیم به اصفهان ظلم شود و نه به سایر استان‌ها و مردم کشور ظلم می‌کنیم.

جمالی نژاد افزود: به اختلافات فرصت سوز درون و برون استانی پشت می‌کنیم و بر مدار وفاق ملی حرکت خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ