لزوم گسترش شعار «وفاق ملی»/ظرفیت شورای ائتلاف در خدمت دولت است

اقتصاد ایران: سنندج- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: شعار «وفاق ملی و همگرایی» باید گسترش یابد و برای موفقیت دولت جدید همه باید با همدلی و وحدت قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات عصر شنبه در جریان دیدار شورای ائتلاف استان کردستان با استاندار استان با تسلیت شهادت شهدای مقاومت اظهار کرد: شورای ائتلاف سرمایه‌ای در نظام جمهوری اسلامی است که در مسیر امام و رهبری حرکت می‌کنند و برای کمک به برون رفت از مشکلات نظام مقدس اسلامی در صحنه حضور دارند.

وی با بیان اینکه این شورا فارغ از احزاب و جناح‌ها قدم برمی‌دارد، افزود: تلاش این است که مردم در مباحث سیاسی دخالت کنند و با مشارکت جوانان و حضور بانوان کار تشکیلاتی برای نظام انجام شود.

وی با بیان اینکه شعار «وفاق ملی و همگرایی» باید گسترش یابد و برای موفقیت دولت جدید قدم همت با وحدت و همدلی قدم برداریم، افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان نماد وفاق است و نیروهای توانمند را در عرصه‌های مختلف کنار هم جمع آورده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی کردستان از انتصاب استاندار بومی و اهل سنت ابراز خرسندی کرد و گفت: امید که با بکارگیری نخبگان و اندیشمندان کردستان و دلسوزان نظام زمینه توسعه استان و تحقق اهداف فراهم شود.

حجت‌الاسلام سادات تصریح کرد: ظرفیت نیروهای شورای ائتلاف استان در عرصه‌های مختلف در خدمت دولت است و تلاش ما کمک به قوای سه گانه است و دنبال سهم خواهی و حرکات باندی نبوده و نیستیم.

وی خاطر نشان کرد: انسجام، وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب باید کمک شود تا آرمان‌های نظام را پیش ببریم و با همه امکانات و منابع برای اهداف نظام قدم برداریم.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک همایش هزار نفری خواهیم داشت و حمایت خود را از دولت اعلام خواهیم کرد و مقوله وحدت و انسجام که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را مورد تاکید قرار خواهیم داد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با توجه به منشور سیاستی تعریف شده و از سوی شورای مرکزی به استان‌ها ابلاغ شده متشکل از ۳۸ نفر از اعضای استان است و از این تعداد ۱۲ نفر عضو حقوقی است که مربوط به احزابی است که در دایره ائتلاف قرار دارند.

محرم وزیری بیان کرد: تمام تصمیمات شورای ائتلاف ابتدا باید در شورای راهبردی که ۱۳ نفر هستند مطرح و در نهایت به شورای مرکزی و اعضای هیأت مؤسس برسد.

وی افزود: آنچه که در شورای ائتلاف انجام می‌شود نتیجه خرد جمعی است و اعضای شورا به جهاد تبیین در حوزه‌های مختلف مبادرت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مبنای اساسی شورای ائتلاف عدم دخالت در تصمیمات مدیریتی کلان است.

سید مهدی تخت فیروزه عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: جذب بودجه برای رفع مشکلات مردم از دغدغه‌ها است و اشتغال، بحث معیشتی و رفع بیکاری امروز به دغدغه همه ما تبدیل شده که امید با ظرفیت‌های موجود حل و فصل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ