انجمن اولیا و مربیان نماد همکاری خانه و مدرسه است

اقتصاد ایران: همدان ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت هر جامعه ای محسوب می شود و انجمن اولیاء و مربیان، نماد همکاری خانه و مدرسه است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شیدایی در آئین استانی هفته پیوند اولیا و مربیان که باحضور مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستان و همچنین جمعی از اولیا و دانش آموزان در سالن اجتماعات آموزشگاه ریحانه النبی (س) ناحیه دو همدان برگزار شد، اظهارکرد: انجمن‌های اولیا و مربیان به عنوان یک شبکه ارتباطی بین خانواده، مدرسه، محله و سایر نهادهای مرتبط و مؤثر نسبت به برنامه‌ریزی، مشارکت و همکاری در شناسایی موانع، مشکلات و آسیب‌ها و تأمین منابع و امکانات و توسعه تعاملات تربیتی اهتمام می‌نمایند و نماد همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: انجمن اولیا و مربیان مدارس همواره به عنوان نهاد مردمی تأثیرگذار، مورد توجه بوده و با ایفای نقش مؤثر و فعالیت‌های هدفمند می‌توانند ارتقای کمی و کیفی امور آموزشی و پرورشی را فراهم نمایند.

وی در ادامه گفت: خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و انجمن اولیا و مربیان، نماد همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.

شیدایی تصریح کرد: در هفته پیوند، متناسب با عناوین نام گذاری شده و با هدف آشنایی والدین دانش آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش به ویژه آئین نامه انجمن اولیا و مربیان، برنامه‌هایی به منظور ارائه بهترین راهکارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه، ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت‌ جویی در اولیای دانش آموزان، تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت، ویژه برنامه‌هایی در سطح مدیریت و مدارس استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: در بیش از ۲ هزار آموزشگاه استان نزدیک به ۲۰ هزار نفر از اعضای انجمن اولیا و مربیان انتخاب و با مدرسه همکاری خواهند داشت.

گفتنی است؛ شعار هفته پیوند امسال (با خانواده، برای ایران- برای مدرسه) است و روزشمار هفته پیوند اولیا و مربیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

سه شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ خانواده و تعامل با مدرسه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ خانواده همراه، مدرسه توانا

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۶ انجمن اولیا و مربیان، بازوان سلامت مدارس

جمعه ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ خانواده، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ آموزش خانواده و تعالی فرزندان

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ خانواده، چالش‌ها و فرصت‌های زیست بوم مجازی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ