همکاری ادارات خدمت‌رسانی به مردم یزد را تسریع می‌کند

اقتصاد ایران: یزد- رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: همکاری‌های بین بخشی و اتحاد و همکاری همه نهادها و ادارات باعث خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی عصر شنبه در دویست و سیزدهمین جلسه علنی و غیر علنی شورای اسلامی شهر یزد افزود: خوشبختانه در استان یزد تعامل و همکاری بسیار خوبی بین نهادها و ادارات با شورای اسلامی شهر یزد وجود دارد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته محمدرضا بابایی به عنوان استاندار جدید و بالاترین مقام اجرایی استان انتخاب شد و یزد یکی از استان‌های پیشگام در این انتخاب بود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: استاندار جدید یزد سوابق اجرایی بسیار زیادی دارد و از جمله ارزش‌های شخصی او این است که از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس است و افتخار حافظ کل قرآن بودن را نیز دارد همچنین از پایین‌ترین تا بالاترین مسئولیت‌ها را تجربه کرده است.

سیفی ادامه داد: همچنین مهران فاطمی استاندار سابق یزد نیز در سه سال و نیم مسئولیتی که داشت انصافاً یکی از استانداران فعال، پرتلاش و دلسوز بود و تلاش‌ها و فعالیت و پیگیری مداوم فاطمی در سمت استانداری یزد زبانزد مسئولان کشور بود.

وی افزود: بسیاری از وزرا در سفر به یزد همواره تاکید داشتند که پیگیری استاندار سابق یزد بسیار مثال زدنی و به شدت پیگیر مسائل استان یزد است همچنین کمتر استانداری را در کشور با این پیگیری و ممارست در پیگیری حق مردم داریم.

تدوین سند یزدنوین دستاورد پیگیری‌های استاندار سابق یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: سند یزد نوین نیز با حضور نخبگان و کارشناسان و دستگاه‌های اجرایی در این دوره تدوین شد و همه فعالیت‌ها بر اساس این سند انجام شده است همچنین در زمینه انتقال آب به عنوان یکی از آرزوهای مردم یزد نیز خوشبختانه خط اول انتقال آب به بهره برداری رسید.

سیفی افزود: البته علیرغم اینکه خط دوم با حضور رئیس جمهور کلنگ زنی شد و به تصویب هیئت دولت نیز رسیده اما به دلیل برخی مشکلات مالی با کندی در حال انجام است که امیدواریم در این دولت تسریع شود.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه مسکن ملی نیز تنها استانی که توانست مجوز ویلایی سازی را کسب کند، یزد بود که با اقدام ابتکاری و کم نظیر استاندار سابق یزد انجام شد و حتی این طرح در برخی از استان‌های دیگر کشور نیز به عنوان الگو در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: داشتن خط پروازی اختصاصی نیز از درخواست‌ها و آرزوهای فعالان گردشگری و مردم استان یزد بود که در این دوره انجام و یزد ایر تشکیل شد و در حال حاضر پروازهایی به داخل و خارج کشور انجام می‌شود و امیدواریم با پیگیری مسئولان این پروازها افزایش پیدا کند.

سیفی اظهار داشت: این اقدامات تنها بخشی از اقدامات ارزشمند مهران فاطمی در سمت استاندار یزد است و قطعاً به عنوان باقیات الصالحات ماندگار است و مسئولیت‌ها ماندنی نیست و اجر و پاداش این اقدامات را خداوند می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت السنوار رهبر حماس و همچنین شهردار نبطیه لبنان گفت: رژیم خونریز و کودک‌کش صهیونیستی بداند که این شهادت‌ها باعث توقف مقاومت نمی‌شود و دشمن بداند که نهضت مقاومت متوقف شدنی نیست و این نهضت ادامه دارد و این خون‌های شهدا باعث آبیاری و شکوفایی و قدرت بیشتر نهال نهضت فلسطین و مقاومت لینان بوده و خواهد بود.

از خام فروشی تحت هر عنوانی باید جلوگیری شود

سیفی همچنین در ادامه ضمن تبریک ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات اظهار داشت: هر چه صادرات بیشتر باشد، نشان دهنده افزایش تولید است و در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده، باید با تولید انواع کالاها در جهت افزایش صادرات اقدام شود.

وی افزود: البته صادرات به معنای خام فروشی که متاسفانه در برخی از بخش‌های کشور با آن مواجه هستیم، نیست و باید صادرات انواع کالاها با تولیدات مختلف در دستور کار باشد و از خام فروشی تحت هر عنوان جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: استان یزد طبق آمار یکی از استان‌های موفق کشور در امر صادرات است و علیرغم اینکه در مرکز کشور قرار داشته و محروم از ساحل و دریا هستیم اما گمرک یزد از استان‌های موفق در امر صادرات است که به فعالین این عرصه خدا قوت گفته و آرزوی موفقیت بیشتر داریم.

بررسی گزارش درآمد و هزینه ۶ ماهه شهرداری، گزارش معاونت مالی اقتصادی شهرداری از اقدامات انجام شده در واحد اموال شهرداری نیز از دیگر دستور جلسات این صحن علنی بود همچنین به دلیل بررسی لایحه ۲ فوریتی پایان این جلسه غیر علنی اعلام شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ