الاحرار: طرح ژنرالها نمی‌تواند باعث دلسردی مقاومت فلسطین شود

اقتصاد ایران: جنبش احرار المجاهدین فلسطین طی بیانه ای از سازمان ملل درخواست کرد در برابر جنایات هولناک رژیم صهیونیستی، مواضع قاطعی اتخاذ کند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش الاحرار فلسطین بعد از جنایت رژیم اسرائیل در شمال فلسطین طی این بیانه‌ای، ضمن محکوم کردن این جنایت و تداوم جنایت‌های رژیم اسرائیل در حق مردم فلسطین، خواستار برخورد و مقابله با این رژیم شد.

در بیانیه این جنبش فلسطینی آمده است: «جنایاتی که رژیم صهیونیستی در شمال غزه بویژه در منطقه جبالیا مرکتب می‌شود، در کنار کشتار جمعی و نابودی مردم بیگناه و ویرانی خانه و زندگی آن‌ها، و جلوگیری از ارتباط اینترنتی به منظور قطع ارتباط آن‌ها با جهان جهت سرپوش گذاشتن بر جنایات سهمگین خود، تمام مرزهای جرم و جنایت را جابه جا کرده است».

جنبش مذکور تأکید کرد: این جنایات از تمام خطوط قرمزی که در جنگ‌ها ترسیم شده تجاوز کرده و جرم، جنایت، و تروریسم بین المللی را به هولناکترین درجات خود رسانده است. این اقدامات هولناک با جنگ افزار و حمایت مالی و لوجستیک آمریکا و سکوت جامعه جهانی انجام می گیرد».

بر اساس بیانیه جنبش الاحرار، دشمن صهیونیستی بر این باور است که با جنایات خود و اجرای طرح موسوم به «طرح جنرال‌ها» در شمال غزه می‌تواند این منطقه را از دیگر مناطق جدا کند و باعث دلسردی مقاومت و نابودی ایستادگی و مجاهدت این ملت قهرمان شود. در حالی که این ملت با تمام وجود به حق و سرزمین خود چنگ زده و میهن دوستی، مقاومت و جانفشانی در تمام وجود این ملت ریشه دارد.

رژیم اسرائیل اخیرا بعد از یک سال جنگ، برای چهارمین بار به منطقه جبالیا یورش نظامی برد و قصد دارد طرح موسوم «طرح ژنرال‌ها» را در این منطقه پیاده کند. بر اساس این طرح شمال نوار غزه باید به طور کامل از ساکنین آن خالی و تبدیل به منطقه نظامی بسته و از ورود هرگونه کمک‌های بشردوستانه به آن جلوگیری شود.

این جنبش در پایان گفت: از سازمان ملل و همه نهادهای حقوق بشری درخواست می کنیم که در برابر این نسل کشی و پاکسازی قومیتی در باریکه غزه و به‌ویژه در شمال آن موضع قاطع اتخاذ کرده، و مانع ادامه این جنایات هولناک گردد. صهیونیسیم با رهبران نازیسم خود درصدد نابودی کامل این ملت بیگناه در این جنگ نابرابر شوند.

از هفتم اکتبر تاکنون رژیم صهیونیستی جنگ نابرابر و سهمگینی علیه باریکه غزه آغاز کرده و به پشت گرمی حمایت آمریکا تاکنون42 هزار و 519 نفر از افراد بیگناه از جمله کودک، زن، و کهنسالان بی دفاع را به شهادت رسانده است. در آخرین جنایات این رژیم، نظامیان صهیونیست بامداد اروز در اردوگاه جبالیا،‌ 33 نفر را به شهادت رسانده و 70 نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ