باید با مردم مدارا کرد / برخی قوانین کشور خشک هستند

اقتصاد ایران: اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: باید با مردم مدارا کرد، برخی از قوانین خشک هستند که باید آنها را تلطیف کرد تا مردم در آسایش بیشتری باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: آیت الله رئیسی خیلی زود از میان ما رفت و امید است خداوند ایشان و همراهانشان را با سید الشهدا محشور کند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس بسیار کم نظیر و نورانی است که همه مسئولان استان و کشور در جمع ما حضور دارند.

امام جمعه اصفهان ضمن تشکر از زحمات سید رضا مرتضوی استاندار سابق اصفهان گفت: وی انصافاً در حد توان زحمت کشید، به ویژه در مساله آب و قول‌ها و وعده‌هایی که رئیس جمهور شهید داده بود را عمل کرد. امیدواریم استاندار جدید که در دوران شهرداری اصفهان خدمات ارزنده‌ای از داشت الان هم بتواند در حوزه آب کار را ادامه دهد.

وی ابراز داشت: یکی از کارهای بسیار خوب که شعار هم می‌دهیم نوکر ملت بودن است، کشور ما مردم سالاری است، باید باورمان باشد مهم‌ترین کار در اسلام بعد از عبادت خدا خدمت به مردم است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: اگر کسی به شما مراجعه می‌کند، نگویید فردا بیایید، بسیاری از اینها از روستاها می آیند، آنها را راهنمایی کنید.

وی با بیان اینکه باید با مردم مدارا کنید، ابراز کرد: برخی از قوانین ما خشک است، باید آنها را تلطیف کرد احتیاج است کنار آن عقل بگذاریم برای مثال در شرق اصفهان برخی کشاورزان قصد راه‌اندازی در زمین زراعی بدون آب را دارند که دستگاه‌ها اجازه نمی‌دهند و این درست نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ