زاینده‌رود خشک همه ما را می‌آزارد

اقتصاد ایران: اصفهان- معاون راهبردی رئیس جمهوری گفت: زاینده‌رود خشک، فرونشست زمین و آلودگی هوا همه ما را آزار می‌دهد و وضع بد معیشت مردم اصلاح طلب و اصولگرا نمی‌شناسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ظریف عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت: مردم این استان و کشور حق دارند که ما خادم آنان باشیم و قرار است ما خادم مردم باشیم زیرا امام (ره) فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند.

وی ادامه داد: این مردم هستند که در طول ۴۵ سال گذشته جنگیدند و در برابر سختی‌ها و تحریم‌ها مقاومت کردند اما از کشور و انقلاب روی نگردانند و هزاره هاست که مردم ایران در برابر تهاجمات خارجی ایستادگی کردند.

معاون راهبردی رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه مردم برای حل مشکلات باید طرف مشورت ما مسؤولان باشند، افزود: نباید منتظر باشیم که از تهران دستور برسد باید با مردم مهربان بود و آنان را باور کرد.

ظریف با بیان اینکه مردم ما مستحق بهتر از اینها هستند، ابراز داشت: انتخاب خوب دکتر مؤمنی وزیر کشور برای انتخاب خادم مردم اصفهان دکتر جمالی نژاد باعث می‌شود در این استان وفاق داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز در این جمع حضور بزرگان جبهه اصلاحات و اصول گرایان را می بینم؛ ما همه اصلاح طلب، اصول گرا و اعتدالی و غیره همه در یک کشتی نشسته ایم.

معاون راهبردی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: زاینده رود خشک همه ما را آزار می‌دهد، فرونشست زمین و آلودگی هوا همه ما را می‌آزارد و وضع بد معیشت مردم اصلاح طلب و اصول گرا نمی‌شناسد.

ظریف افزود: انتخاب دکتر جمالی نژاد تمرین خوبی است برای این که وفاق را امتحان می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در روزگاری قرار داریم که رژیم صهیونیستی ۸۵ تن بمب بر سر مردم لبنان می‌ریزد تا شهیدان نصرالله و نیل فروشان را شهید کند؛ در این روزگار چاره‌ای نداریم که کنار هم باشیم.

ظریف ادامه داد: اصفهانی در کنار چهارمحالی و خوزستانی است همه کشور از بی آبی رنج می‌برد.

وی ابراز داشت: برای دکتر جمالی نژاد آرزوی بهترها را دارم زیرا ایشان از مدیران خوب ما هستند و امید است با استفاده از جوانانی چون ایشان روح تازه به کشور دمیده شود و موفق باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ