اهدای دستگاه الایزا به آزمایشگاه بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک

اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس بیمارستان خاتم الانبیا جاسک گفت:اهدای دستگاه پیشرفته الایزا به بیمارستان خاتم الانبیا این شهرستان توسط نیکوکار خیراندیش جاسکی تحول بزرگی در حوزه درمان ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران صادقی در این خصوص اظهار کرد: اهدای دستگاه پیشرفته الایزا به بیمارستان خاتم الانبیا این شهرستان توسط نیکوکار خیراندیش جاسکی، تحولی بزرگ در حوزه تشخیص بیماری‌ها در سطح منطقه ایجاد کرد که این اقدام ارزشمند با استقبال گرم مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت روبرو شد.

وی افزود: دستگاه الایزا یکی از ابزارهای تشخیصی دقیق و سریع در آزمایشگاه‌های طبی است که برای کشف آنتی‌بادی‌ها و اندازه‌گیری میزان ترشح هورمون‌ها در خون کاربرد دارد.

صادقی بیان کرد: با بهره برداری از این دستگاه، بیمارستان خاتم الانبیا قادر خواهد بود با دقت و سرعت بیشتری به تشخیص بیماری‌ها پرداخته و در نتیجه، درمان به موقع بیماران را تسهیل کند.

رئیس بیمارستان جاسک با اذعان اینکه اهدای این دستگاه ارزشمند توسط نیکوکار بزرگ اندیش، گامی بسیار مهم در جهت تسهیل دسترسی به خدمات تشخیصی، کاهش بار مالی بر دوش بیماران و ارتقای سطح سلامت در منطقه و تحقق عدالت در سلامت است ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه، افزود: یکی از مهم‌ترین مزایای این دستگاه، کاهش نیاز مردم جاسک به مراجعه به مراکز درمانی در شهرهای دیگر برای انجام آزمایش‌های تخصصی است.

وی ادامه داد: پیش از این، بسیاری از بیماران مجبور بودند برای انجام برخی آزمایش‌ها، مسافت‌های طولانی را طی کنند و هزینه‌های زیادی را متحمل شوند، با وجود این دستگاه، این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و بیماران می‌توانند در همین شهرستان به تعداد بیشتری از آزمایشات تشخیصی دسترسی داشته باشند.

صادقی گفت: میلاد ایزدی‌پور از طریق وساطت و جلب حمایت نیکوکاران و با پیگیری‌های مستمر خود، نقش بسیار مهمی در تأمین اعتبار برای تهیه این دستگاه داشته‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ