معرفی ماهیت یهود رسالتی سنگین است

اقتصاد ایران: کرج- مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور معرفی ماهیت یهود را رسالتی سنگین دانست و گفت: باید از هر فرصتی برای ایجاد تنفر و انزجار مردم از جریان یهود و شناخت مردم از آن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حاج عظیم ابراهیم پور صبح شنبه در نشست آغاز نصرالله ویژه کنشگران میدان با محوریت زنان مقاومت که سالن همایش امامزاده طاهر (ع) برگزار شد، به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه موضوع فلسطین کلید رمزآلود فرج است، اشاره کرد.

وی مطرح کرد: ایشان همچنین فرمودند که اگر مردم اروپا و آمریکا می‌دانستند که هر بلایی بر سر آنها می‌آید، زیر سر شبکه اختاپوسی صهیونیسم بین الملل است، چنان جهنمی برایشان فراهم می‌کردند که آن سر آن ناپیدا باشد. رهبر معظم انقلاب خط را به ما دادند اما نفهمیدیم.

ابراهیم پور افزود: از این فرمایش رهبری یک مطلب راهبردی دریافت می‌شود که اگر بتوانیم ماهیت یهود را به مردم دنیا معرفی کنیم و آنها بدانند بلاهایی که بر سرشان می‌آید زیر سایه یهود و صهیونیسم بین الملل است، خودشان قیام و تکلیف جبهه باطل را مشخص می‌کنند.

یهود در تلاش است ماهیتش رو نشود

وی مطرح کرد: یهود در تلاش است تا به هیچ وجه ماهیتش رو نشود، منظور من از یهود، رژیم صهیونیستی نیست، بلکه ماهیت یهود صهیونیست بین المللی است که موضوع غزه، لبنان و شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، یحیی سنوار و … فرصتی برای رو کردن آن در داخل و خارج است.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور با تاکید بر اینکه از هر فرصتی برای ایجاد تنفر و انزجار مردم از جریان یهود و شناخت مردم از آن استفاده کنید، بیان کرد: وقتی ماهیت یهود به خوبی معرفی شود، مردم در می‌یابند که پشت پرده موشن ها و انیمیشن‌ها و بازی‌های کودکان و … صهیونیست است.

ابراهیم پور با اشاره به تشکیل جبهه حق و باطل از بدو خلقت حضرت آدم (ع) بیان کرد: در مقابل تمام پیامبران ما بلااستثنا جبهه باطل قرار داشت اما حضرت موسی (ع) حسابش از این ماجرا جداست زیرا او هم دشمن بیرونی و هم دشمن درونی دارد و دشمن بیرونی او مثلث زر، زور و تزویر است.

قوم یهود جبهه باطل درون بنی اسرائیل را تشکیل دادند

وی با اشاره به اینکه حضرت موسی (ع) دشمن بیرونی را شکست داد اما از امت خود یعنی بنی اسرائیل ضربه خورد، اظهار کرد: قوم یهود یعنی امتداد نسل فرزندان یهودا و دیگر برادران حضرت یوسف (ع) که او را به داخل چاه انداختند، جبهه باطل درون بنی اسرائیل را تشکیل دادند.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور خاطرنشان کرد: بنی اسرائیل تعدادی از پیامبران را کشت اما نوبت به حضرت موسی (ع) که رسید، گفتند او دین و کتاب دارد، بنابراین به عنوان طرفدار دور او جمع می‌شویم و دین و کتابش را از درون نابود می‌کنیم. همین قوم در دوره حضرت عیسی (ع) نیز نفوذ کرد.

ابراهیم پور بیان کرد: یهود حضرت عیسی (ع) و دین و کتاب او را به یغما برد و سپس نوبت به پیامبر اسلام (ص) رسید، آنها معتقد بودند که اگر پیغمبر اسلام (ص) متولد شود، اعتبار آنها از بین می‌برد، بنابراین نسل ایشان را ترور کردند تا پیامبر متولد نشوند.

شاکله یهود از زمان حضرت موسی (ع) جدی شد

وی ادامه داد: در آن زمان پیامبر اسلام (ص) پنج ماهه در بطن مادر بود اما اثری از بارداری در آمنه نبود وگرنه او را نیز به قتل می‌رساندند. چهار ماه بعد پیامبر (ص) متولد شد و یهود به دنبال نابودی پیامبر و دین اسلام بود. حتی پشت پرده شهادت حضرات علی (ع)، زهرا (س)، حسن (ع) و … نیز یهود قرار داشت.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور اضافه کرد: شاکله یهود از زمان حضرت موسی (ع) جدی شد و همانجا یاد گرفت که اگر می‌خواهد در دنیا قدرتی داشته باشد باید مثلث زر، زور و تزویر را داشته باشد. امروز زور آمریکا، زر جریان یهود و تزویر صهیونیست است.

ابراهیم پور عنوان کرد: تمام رؤسای جمهور آمریکا پشتیبان یهود بودند و هر کس می‌خواهد رئیس جمهور این کشور شود، باید تعهد بدهد که یهود را پشتیبانی کند. پشت پرده تمام ۴۵۰ شبکه رسانه‌ای بزرگ یهودی‌ها، سازمان‌های ملل، یونسکو، WHO بهداشت جهانی و … نیز صهیونیست قرار دارد.

خاندان روتشیلد پشت پرده جنگ جهانی اول و دوم

وی خاطرنشان کرد: مأموریت صهیونیست این است که دنیا را در اغوا و ابهام نگه دارد تا مردم مشغول و سرگرم شوند و نتوانند سر بلند کنند و ببینند که یهود در حال تسخیر دنیاست. در خصوص جریان زر نیز، یهود ۱۳ خاندان بزرگ دارد که ثروت‌های کثیف دنیا در جیبشان است و اجازه نمی‌دهند آنها را بشناسید.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور قدرت اصلی بین زر و زور و تزویر را جریان زر خواند و مطرح کرد: در جنگ جهانی اول و دوم ۱۷۰ میلیون جمعیت کشور کشته شدند که پشت پرده آن، خاندان روتشیلد بودند که تمام مهمات، تجهیزات و موشک‌ها را ساخته و توزیع کرده بودند.

ابراهیم پور افزود: این خاندان پول مهمات و تجهیزات را دریافت کردند و ثروتشان در این دو جنگ جهانی ۲ هزار و ۵۰۰ برابر افزایش یافت. آنها تمام معادن الماس و طلای دنیا را غصب کردند و صاحبان آنها را به عنوان برده به خدمت گرفتند و با غصب سرمایه آنها مدعی شدند که خاندان ثروتمند دنیا هستند.

شیطان پرست واقعی، جریان یهود است

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور شیطان پرست واقعی را جریان یهود خواند و مطرح کرد: در دو دولت قبل گروه مذاکره کنندگان برجام گزارش مربوطه را به رهبری ارائه کردند و ایشان فرمودند که کت و شلوار و کراوات اتوکشیده شما را فریب ندهد، آنها پشت پرده خون آشام هستند.

وی با اشاره به اینکه اصل لشکر انسی شیطان، جماعت یهود هستند، خاطرنشان کرد: پس حواستان باشد و تلاش کنید که ماهیت شیطانی یهود را برملا کنید، اگر مردم به این ماهیت پی ببرند، تکلیفشان را روشن می‌کنند اما ما در عرصه جهاد تبیین خیلی خوب کار نکرده‌ایم.

ابراهیم پور با تاکید بر اینکه باید کاری کنیم که مردم داخل و خارج بدانند که این جماعت خون آشام شیطان پرست واقعی هستند، اظهار کرد: جریان یهود به دنبال تسخیر دنیا و سیطره بر آن است.

ایران، مشکل اصلی یهود در طول قرن‌های گذشته

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور توضیح داد: در تورات یهودی‌ها آمده که قبل از ظهور منجی عالم بشریت، یهودی‌ها یک دولت مستقر تشکیل می‌دهند که عمر آن به اندازه عمر یک انسان معمولی بوده که تقریباً ۶۰ تا ۸۰ سال می‌شود. اکنون ۷۷ سال از عمر دولت اسرائیل گذشته است.

وی ادامه داد: همچنین در تورات آمده که این دولت مستقر یهود در پایان عمر خود با هفت دشمن به صورت همزمان می جنگد و هفت جنگ منطقه‌ای دارد و نتانیاهو نیز اخیراً اعلام کرده که من در حال جنگ در هفت نقطه هستم؛ این مناطق همان نقاطی هستند که در تورات به آنها اشاره شده است.

ابراهیم پور این هفت نقطه را شامل سوریه، لبنان، ایران، عراق، یمن، غزه و کرانه باختری دانست و بیان کرد: بر اساس آنچه در تورات آمده ایرانیان این دولت را نابود خواهند کرد. مشکل اصلی و اساسی یهود در طول قرن‌های گذشته از زمان هخامنشیان ایران بوده است.

نماز جمعه نصر دنیا را به زانو درآورد

وی افزود: آنها خیال می‌کردند می‌توانند ایران را نابود کنند اما این کشور نابود نشد و امروز به این جایگاه و اقتدار رسیده که توانسته عملیات‌های غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق ۱ و ۲ را انجام دهد. عملیات وعده صادق ۳ نیز نماز جمعه نصر بود که تدبیر مقام معظم رهبری در این زمینه دنیا را به زانو درآورد.

مسئول ستاد قرارگاه جهاد تبیین کشور با اشاره به اینکه بسیاری از ائمه جمعه اهل سنت با مشاهده ابهت شیعه در حال تشرف به مذهب تشیع هستند، تصریح کرد: معادلات جهان در حال تغییر است و دوران دو قطبی بلوک شرق و غرب گذشت که پشت پرده هر دوی آنها نیز یهودی‌ها بودند.

ابراهیم پور با بیان اینکه در آینده کشورها، ملت‌ها و دولت‌های طرفدار مقاومت به یک قطب در دنیا تبدیل می‌شوند و با اشاره به اینکه تفکر و منطق مقاومت جهانی خواهد شد، اظهار کرد: اگر جریان یهود با هر لباس، مقام و ذاتی به ایران برسد، فقط می پرسد ایرانی هستی یا نه؟ معرفی ماهیت یهود رسالتی سنگین است.

وی اضافه کرد: اگر ایرانی باشی سرت را می‌زند و محکوم به مرگ هستی. جریان یهود برای نجات خود مجبور است با ایران مبارزه کند. به زودی به عنوان یکی از قطب‌های دنیا مورد مطالبه قرار می‌گیریم، بنابراین باید برای راه اندازی برنامه مقاومت جهانی برنامه ریزی لازم را صورت دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ