از نگاه سنتی به انجمن اولیاء و مربیان فاصله بگیریم

اقتصاد ایران: مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان گفت: نیاز است که از نگاه سنتی به انجمن اولیاء و مربیان فاصله بگیریم و کارکردهای نوینی در راستای مشارکت بیشتر اولیاء تعریف کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا هاشمی نکو مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان یکی از مهم‌ترین کارکردهای انجمن اولیا و مربیان را ارائه دانش به روز تربیت فرزندان به اولیا دانست و گفت: ارتقای کارکرد انجمن‌های اولیا و مربیان برای وزیر آموزش و پرورش آنقدر اهمیت داشته که نمایندگانی از شورای معاونین برای حضور در مراسم هفته پیوند به برخی استان‌ها اعزام و از طرفی دستور نگارش برنامه جامع مشارکت خانواده در امر تربیت را صادر کردند.

هاشمی نکو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیاز است که از نگاه سنتی به انجمن اولیا و مربیان فاصله بگیریم و کارکردهای نوینی در راستای مشارکت بیشتر اولیا تعریف کنیم. انجمن اولیا و مربیان می‌تواند اطاق فکر برای ارتقای همه جانبه مدرسه باشد و تبدیل به کانون هم اندیشی برای چند ساحتی شدن مدرسه شود و از طرفی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد صحنه شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین کارکردهای انجمن اولیا و مربیان ارائه دانش به روز تربیت فرزندان به اولیا است و امروزه پدر و مادرها نباید در مقابل چالش‌های تربیتی جدید بلاتکلیف باشند و لازم است آنها را با انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و محاسن و معایب فضای مجازی و راه‌های پیشگیری و درمان این آسیب‌ها آشنا کرد بنابراین برای توانمندسازی کلاس‌های آموزش خانواده و استفاده از مربیانی زبده باید برنامه ریزی کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ