دومین جشنواره سالانه «عزت و پیشرفت» در کردستان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: سنندج-معاون دفتر مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: دومین جشنواره سالانه «عزت و پیشرفت» در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جهان شیر صبح شنبه در جلسه هماهنگی اجرای دومین دوره جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت در سنندج اظهار کرد: مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزش وزارت ورزش و جوانان با هدف حمایت از نهادهای تولیدی در صنعت ورزش، شرکت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ورزش، فروشگاه‌های تولیدی ورزشی، رسانه‌های ورزشی و تمامی فعالان حوزه صنعت ورزش دومین جشنواره سالانه عزت و پیشرفت را در سراسر کشور برگزار می‌نماید.

وی زمان برگزاری مرحله استانی این جشنواره را تا پایان امسال عنوان کرد و افزود: در پایان برترین‌های هر حوزه در مرحله استانی به وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌شوند و از سوی دفتر مرکز مشارکت‌ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش این وزارتخانه تجلیل می‌شوند.

جهان شیر به اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی دستاوردهای صنعت ورزش و شناساندن ظرفیت‌های این بخش به فعالین اقتصادی کشور است تا زمینه تسهیل در سرمایه گذاری ورزشی فراهم شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته نخستین مرحله این جشنواره و نمایشگاه با همکاری استان‌ها نهایتاً در یازده استان برگزار شد و امسال با تدوین شیوه نامه جدید در هفت رسته برگزار می‌شود.

معاون دفتر سرمایه گذاری وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در شیوه نامه جدید وظایفی برای نهادهای مرتبط در رسته هفتگانه تعریف شده است، ادامه داد: نهادهای صدا و سیما، تعاون، میراث فرهنگی، صمت، معاونت دفتر ریاست جمهوری و دستگاه‌های مرتبط در این جشنواره وظایفی برعهده دارند.

وی یکی از دلایل نامگذاری و عنوان جشنواره بودن این طرح را بدون محدودیت مکانی برگزار کردن آن معرفی کرد و یادآور شد: طبق این تعریف هر استان می‌تواند جشنواره عزت و پیشرفت را در هر مکانی که دسترسی داشت برگزار کند و صرفاً برگزاری در یک مکان خاص و نمایشگاهی مدنظر نخواهد بود.

معاون دفتر مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: تنها در صورت برگزاری چنین نمایشگاه و جشنواره‌ای می‌توان عرضه کنندگان و متقاضیان محصولات عرصه ورزش را با یکدیگر متصل، مرتبط و آشنا کرد و از اهداف اصلی این طرح نیز منسجم کردن این حوزه به عنوان یک صنعت اقتصادی است.

جهان‌شیر تصریح کرد: توان و کیفیت محصولات داخلی که به وسیله جوانان و نخبگان کشورمان تولید می‌شوند بسیار معتبر است و در صورت شناخت و معرفی متقاضیان داخلی که به دنبال جنس با کیفیت مناسب هستند، قطعاً بازار داخلی جوابگوی تولیدات خود ما بوده و نیازی به تولیدات وارداتی نیست.

وی بیان کرد: خدمات ورزشی در حوزه‌های مختلف در حال ارائه است که متولی آنها باید ورزش باشد اما متأسفانه به دلیل ناآگاهی از نوع این خدمات متولی آنها نهادهای بی‌ربطی معرفی شده‌اند و پیگیر این موضوع هستیم.

معاون دفتر سرمایه گذاری و مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان در پایان اضافه کرد: باید با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با این موضوع نخستین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای بخش ورزش استان کردستان با عنوان «عزت و پیشرفت» با بالاترین کیفیت برگزار شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ