اجرای طرح سفارت خانه مقاومت در مدارس همدان

اقتصاد ایران: همدان ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از اجرای طرح سفارت خانه مقاومت در مدارس همدان خبر داد.

حجت الاسلام رضا غلامی روشن در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در شرایط فعلی انقلاب اسلامی و در حرکت به سمت قله‌های جبهه حق و نظم نوینی که در عالم شکل می‌گیرداظهار کرد: آن نظم نوین با محوریت دین مبین اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: امروز گفتمان مقاومت از مهمترین رویکردهایی است که باید در محورها و موضوعات مختلف زندگی تبیین ونهادینه شود.
وی از اجرای طرح سفارت خانه مقاومت در مدارس خبر داد و افزود: این طرح با به منظور گفتمان مقاومت وکنش گری دانش آموزان و با هدف نقش آفرینی دانش آموزان انقلاب اسلامی با دانش آموزان جبهه مقاومت و برای همدردی و ارتباط و پیوند امتی دانش آموزان انقلاب اسلامی و دانش آموزانی که در اقصی نقاط عالم در محور مقاومت جبهه حق و باطل ایستادگی می کنندوخط مقدم جبهه حق را نگه داشته اند شکل گرفت.
غلامی روشن از اجرای گام نخست این طرح در بیش از ده مدرسه استان همدان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح به عنوان سفارت خانه مقاومت با عنوان «هر مدرسه یک سفارتخانه و هر دانش آموز یک سفیر مقاومت» مدارس ما به عنوان یک پایگاه و دانش اموزان ما به عنوان سفیر مقاومت رویداها و کنش‌هایی را در سطح مدرسه دارند.
وی از جمله برنامه‌های این طرح را برگزاری و تشکیل گروه‌های سرود با مضامین دانش آموزان جبهه مقاومت، راه اندازی پویش اسباب بازی، و برنامه‌های فرهنگی دیگر برشمرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان اضافه کرد: از جمله گروه‌های سرود اجرای سرود «آی دنیا» بوده که در حال برگزاری و اکران در این مدارس است.
وی با بیان اینکه در پویش اسباب بازی این طرح نیز دانش آموزان مقطع ابتدایی اسباب بازی‌های بلااستفاده و نو خود را جمع‌آوری می‌کنند افزود: با تعاملی که با چند اسباب بازی فروشی صورت گرفته این اسباب بازی‌ها تحویل اسباب بازی فروشی‌های شده و هزینه فروش این اسباب بازی‌ها کمک به جبهه مقاومت است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان پاسخ به شبهات و سوالات، ترسیم صحنه واقعی تقابل جبهه حق و باطل در حد نیاز و ضرورت دانش آموزان و تبیین آن با برگزاری مسابقات، عکس نوشته، نقاشی و برگزاری جشنواره‌های مختلف در هر مدرسه با نقش آفرینی دانش موزان را از دیگر برنامه‌های این طرح است.
وی ضمن دعوت از دیگر مدارس استان برای پیوستن به این طرح وایده خاطرنشان کرد: مدیرانی که تمایل دارند به این طرح و رویداد بپیوندد و مدرسه خود را به عنوان سفارت خانه مقاومت معرفی و دانش آموزان را به این طرح هدایت کنند که می‌تواننداز طریق لینک زیر https://sadraorg.ir/sefarat-moghawemat/ ثبت‌نام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ