آیین نواختن زنگ ورزش در مدارس استان سمنان برگزار شد

اقتصاد ایران: سمنان- آیین نواختن زنگ تربیت‌بدنی و ورزش با حضور جمعی از مسئولان و در میان استقبال پرشور دانش آموزان استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح شنبه و در آغاز هفته تربیت بدنی، زنگ ورزش و تربیت بدنی در مدارس سراسر استان سمنان با حضور جمعی از مسئولان، ورزش دوستان و همچنین در میان استقبال پرشور دانش آموزان نواخته شد.

مراسم محوری زنگ تربیت بدنی در مرکز استان سمنان با حضور استاندار سمنان و مدیرکل ورزش و جوانان این استان در دبیرستان دوره اول متوسطه شهید بهشتی سمنان برگزار و دانش آموزان علاوه بر ورزش صبحگاهی به نکاتی درباره اهمیت ورزش گوش فرا دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم ضمن اشاره به تاکید این اداره کل به مقوله ورزش مدارس و طرح‌های زیرساختی در این زمینه بیان کرد: این امکانات در کنار زیرساخت‌هایی که سابقاً در مدارس استان وجود داشت نوید روزهای خوبی را برای تربیت بدنی مدارس استان می‌دهد.

سید جمال وزیری با بیان اینکه بسیاری از قهرمانان امروز کشورمان که در میادین بین‌المللی مدال کسب کرده‌اند از استعدادهای ورزشی مدارس بوده‌اند، گفت: ورزش مدارس برای ما اهمیت بسیاری دارد و در نتیجه تلاش ما این است که بهترین ظرفیت‌ها برای این منظور به‌کارگیری شود.

وی با بیان اینکه محیط‌های ورزشی ما باید مبیّن ارزش‌های اخلاقی و اسلامی باشد، افزود: دانش آموزان در کنار ورزش باید به تهذیب نفس نیز توجه داشته باشند و بدانند که اخلاق مداری مهمترین موضوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین با اشاره به اهمیت ورزش در رشد و نمو انسان به خصوص در نوجوانی بیان کرد: سلامتی نعمت بزرگی است که باید قدر دانسته شود و یکی از راه‌های قدردانی از سلامتی، ورزش است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ