النجبا:شهادت بهترین پاداش سنوار بود/ تاابد کنار فلسطین هستیم

اقتصاد ایران: جنبش النجباء عراق با اعلام تبریک و تسلیت به خاطر شهادت قهرمانانه یحیی سنوار در نبرد رو در رو با جنایتکاران، تاکید کرد که شهادت بهترین پاداش برای این رهبر و فرمانده بزرگ بود و تا آزادی فلسطین از شر اشغالگران، ما کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهیم بود.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه واکنش‌ها به شهادت قهرمانانه یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شخصیت‌های برجسته عراقی و گروه‌های مقاومت این کشور با صدور بیانیه‌های جداگانه شهادت سردار غزه را تبریک و تسلیت گفتند.

شیخ همام حمودی، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه‌ای به این منظور اعلام کرد: ما امروز در سوگ رهبر و فرمانده شهید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس هستیم که در جنگ رو در رو با ارتش اشغالگر صهیونیستی در رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

مقاومت، فرهنگی است که هرگز با شهادت رهبرانش از بین نمی‌رود

وی افزود: شهید یحیی سنوار، الگویی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز در رشادت، شجاعت و روحیه مبارزه با اشغالگری، ظلم و استکبار بود. راه این شهید بزرگ ادامه خواهد داشت و مقاومت یک فرهنگ، فکر و عقیده‌ای است که هرگز با شهادت رهبران قهرمان آن از بین نمی‌رود.

شیخ جواد الخالصی از مراجع دینی در عراق نیز به نوبه خود اعلام کرد: شهادت یحیی سنوار را که در میدان عزت و کرامت به عنوان رزمنده‌ای سرسخت و در حالی که سلاح در دست داشت و از آرمان، ملت و سرزمین خود تا آخرین لحظه دفاع کرد، تسلیت می‌گوییم.

وی تاکید کرد: نبرد شهید یحیی سنوار و برادرانش در مقاومت همچنان ادامه دارد و جز با پیروزی به پایان نخواهد رسید.

از طرف دیگر، جنبش مقاومت النجباء عراق هم در بیانیه‌ای به همین منظور ضمن اعلام تبریک و تسلیت به خاطر شهادت قهرمانانه یحیی سنوار اعلام کرد: پاداش قدم گذاشتن در راه جهاد، تاج شهادت است و مسیر شرافتمندانه محور مقاومت خطی مبارک و آغشته به خون‌های پاک است که مقدمه رهایی از بند اشغالگری را فراهم می‌سازد.

جنبش النجباء عراق تاکید کرد: اشغالگران که ضعف‌های آن‌ها بر همه جهانیان آشکار شده، اکنون با جنایت ترور به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست‌های میدانی خود هستند. این مصداقی عملی از کلام سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله است که رژیم اشغالگر صهیونیستی را سست‌تر از خانه عنکبوت توصیف می‌کرد.

این جنبش مقاومتی عراق تصریح کرد: بار دیگر تاکید می‌کنیم که تا زمان آزادی قدس و پاکسازی آن از نجاست وجود صهیونیست‌ها، چه در گفتار و چه در عمل، دوشادوش برادرانمان در جنبش حماس خواهیم ایستاد.

روز گذشته «خلیل الحیة» یکی از رهبران حماس خبر شهادت «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه را رسما تائید کرد.

وی تاکید کرد: شهید یحیی السنوار تا آخرین لحظه در حال قیام بود و در غزه ثابت قدم باقی ماند و الهام بخش روحیه پایداری بود. شهادت السنوار و رهبران دیگر فلسطین حرکت و مقاومت ما را از لحاظ قدرت، استواری و اراده برای ادامه راه آن‌ها افزایش می‌دهد.

الحیه خطاب صهیونیست‌ها گفت که اسرای صهیونیست هرگز آزاد نخواهند شد؛ مگر اینکه تجاوزات متوقف شود، اشغالگران از نوار غزه کاملا عقب نشینی کنند و اسرای فلسطینی آزاد شوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ