تاکید حزب‌الله برادامه مقاومت تا ریشه‌کنی غده سرطانی اسرائیل

اقتصاد ایران: حزب الله تاکید کرد که شهادت السنوار و رهبران و فرماندهان مقاومت پیش از وی، سبب افزایش عزم و اراده مقاومت درتمام میادین و محورها برای ادامه راه آزادی فلسطین و ریشه کنی غده سرطانی صهیونیستی خواهد شد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،حزب الله در بیانیه ای با اشاره به آیه مبارک « {مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً} آورده است: مقاومت اسلامی لبنان، با افتخار و عزت فراوان، شهادت فرمانده طوفان الاقصی و رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، شهید یحیی السنوار،ابوابراهیم را که در حال مقاومت و نبرد و در راه قدس به همراه محمود حمدان به شهادت رسید، تسلیت عرض می کند.

این بیانیه افزود شهید ابوابراهیم(لقب السنوار)، تمام نشانه های عزت و کرامت را کسب کرد، او مبارزی از نسل بنیانگذاران مقاومت بود، مجروحی که جراحت او را از جهاد در راه خداوند بازنداشت،او کسی بود که بیش از بیست سال در اسارت دشمن بود، و به فرمانده یکی از بزرگترین عملیاتها علیه رژیم صهیونیستی یعنی طوفان الاقصی تبدیل شد که آن را تحقیر کرد.

این بیانیه آورده است السنوار،  زندگی شریفش در دنیا را با عالی ترین نشانه های الهی به پایان رساند، او نشان شهادت را همانگونه که دوست داشت و آرزو می کرد، در میادین نبرد و در نبرد رو در رو و مستقیم با نظامیان رژیم صهیونیستی تا آخرین رمقی که در بدن داشت، بر گردن خود آویخت.

حزب الله تاکید کرد: شهادت فرمانده مجاهد، ابوابراهیم و رهبران و مبارزان پیش از وی در محور مقاومت قطعا سبب افزایش عزم و اراده مقاومت درتمام میادین و محورها برای ادامه راه آزادی فلسطین و ریشه کنی غده سرطانی صهیونیستی خواهد شد و این وعده خداوند به مومنان است و وعده خداوند عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ