مهلت ساخت اراضی واگذار شده در گلبهار تا پایان دی تمدید شد

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از تمدید مهلت ساخت اراضی واگذار شده به متقاضیان تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: این متقاضیان باید با مراجعه به سایت، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی محمدنیا حنایی، مدیرعامل شهر جدید گلبهار گفت: به منظور مساعدت با دارندگان قراردادهای اراضی واگذار شده توسط شرکت عمران که در مهلت مقرر در قرارداد خود اقدام به ساخت اراضی نکرده‌اند، نسبت به تمدید مهلت با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه اقدام شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در خصوص تمدید مهلت این قراردادها گفت: با توجه به انعقاد قراردادهای اراضی با هدف ساخت توسط شرکت عمران و با وجود اخطارهای متعدد در طول سال‌های اخیر به متقاضیان و بی توجهی به اخطارها و عدم اقدام برای احداث ساختمان توسط این افراد، در نهایت مقرر شد نسبت به فسخ این قراردادها مطابق با بند مندرج در قرارداد اقدام شود.

محمدنیا حنایی ادامه داد: با توجه به درخواست‌ها و مراجعات مکرر متقاضیان این اراضی، شرکت عمران با درک مشکلات ایجاد شده برای خریداران در امر ساخت و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان و صدمات مالی افراد و همچنین مساعدت و همکاری با آنها و به جهت ساخت و تکمیل این اراضی، با پیگیری‌های مکرر و با اخذ مجوزهای لازم، مقرر شد پس از بررسی فرآیند اجرای کار در قالب ساختار شکست و مطابق با قانون، نسبت به اعطای مهلت به این قراردادها، به صورت مقطعی و متناسب با زمان مورد نیاز برای اجرای مراحل ساخت اراضی اقدام شود.

مدیر عامل شرکت عمران گلبهار تاکید کرد: متقاضیان این اراضی می‌توانند تا پایان دی ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت https://golbahar.planovin.com و تکمیل فرم ثبت نام ، نسبت به درخواست تمدید مهلت مقرر در قراردادهای فوق الذکر اقدام کرده و از این فرصت پیش آمده برای آخرین بار استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ