درخت ریشه دار و تنومند محور مقاومت با خون شهدا آبیاری می شود

اقتصاد ایران: اقلید- امام جمعه اقلید با بیان اینکه درخت ریشه دار و تنومند محور مقاومت با خون شهدا آبیاری می شود، گفت: نیروهای محور مقاومت نشان داده ترسی از رویاروی با دشمن صهیونیستی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های نماز جمعه اقلید با اشاره به بیست و نهم مهرماه روز صادرات گفت: در حوزه انرژی، کشور نیازمند جایگزینی صادرات فرآورده‌های نفت و گاز به جای صدور نفت خام و گاز طبیعی است که با توجه به ظرفیت‌های کشور این امر شدنی است.

وی ادامه داد: تأمین امنیت غذایی با تکیه بر تولید از منابع داخلی و نیز خودکفایی در محصولات اساسی امکان پذیر است زیرا ارتقای سطح سلامت مواد غذایی و بهینه سازی الگوی مصرف و حمایت از تولید و صادرات مزیت‌ها و فواید فراوانی دارد و سبب ایجاد مزیت‌های جدید از جمله هدفمند نمودن یارانه‌ها می‌گردد.

امام جمعه اقلید با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی در شهرستان از جمله کشاورزی و صنایع افزود: شهرستان اقلید در بسیاری از محصولات کشاورزی قطب تولید در سطح کشور و استان می‌باشد و با برنامه ریزی صحیح از سوی مراجع ذی ربط می‌توان با بهبود کیفیت تولیدات؛ چشم به صادرات بیشتر محصولات با کیفیت شهرستان اقلید داشت.

حجت الاسلام گشول در بخش دیگری از خطبه‌های امروز ضمن تقدیر از بسیج سازندگی سپاه شهرستان اقلید گفت: در مهرماه امسال تعداد ۹۴ سری جهیزیه در شمال فارس و با محوریت اقلید تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته نیز در قالب طرح ۱۱۰ جهیزیه فاطمی، بخشی از این جهیزیه‌ها تهیه و توزیع شد که انتظار می‌رود با حضور پررنگ‌تر نهاد و خیرین این ۱۱۰ جهیزیه تکمیل گردد.

فلسطینی‌ها از خاک خودشان دارند دفاع کرده و دفاع آن‌ها مشروع است

امام جمعه شهرستان اقلید در ادامه به مسئله روز دنیا و منطقه اشاره کرد و گفت: هیچ کسی بر اساس هیچ قانون بین‌المللی حق ندارد به ملّت لبنان، به حزب‌الله لبنان اعتراض کند که چرا آنها از مردم مظلوم غزه، از قیام مردم فلسطین حمایت کردند. این، هم حکم اسلامی است، هم قانون عقلی است، هم منطق بین‌المللی و جهانی است. فلسطینی‌ها از خاک خودشان دارند دفاع می‌کنند؛ دفاع آن‌ها مشروع است، کمک به آن‌ها هم مشروع است.

وی در ادامه به حیرت صهیونیست‌ها از شجاعت یحیی سنوار پرداخت و ادامه داد: رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند همه در اسرائیل از این مسئله که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در چنین جنوب نوار غزه بوده که در درگیری تن به تن با نظامیان اسرائیلی کشته شده، شوکه شده‌اند.

امام جمعه اقلید افزود: شهید سنوار می‌توانست به منطقه‌ای امن در خان یونس یا استان مرکزی نوار غزه برود ولی حضور او در رفح و در منطقه درگیری با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی حیرت همه را به دنبال داشته و محافل سیاسی و نظامی اسرائیلی از جرأت و شجاعت این مرد متحیرند.

حجت الاسلام گشول با بیان اینکه درخت ریشه دار و تنومند مقاومت با خون شهدا آبیاری می‌شود، تصریح کرد: نیروهای محور مقاومت نشان داده‌اند ترسی از رویاروی با دشمن صهیونیستی ندارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ