قدرت بازدارندگی اهمیت زیادی دارد/ هراس دشمنان از موشک‌های ایران

اقتصاد ایران: سمنان- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دشمن اگر شکست هم بخورد باز هم دست بردار نظام اسلامی ایران نخواهد بود، گفت: قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان و مصلای این شهر ضمن اشاره به حوادث منطقه‌ای بیان کرد: حوادث اخیر به خصوص از طوفان الاقصی تا کنون و اقتدار ایران اسلامی، نشان داد که تقویت توان بازدارندگی تا چه میزان اهمیت دارد.

وی ضمن بیان اینکه دشمن اگر شکست هم بخورد، باز هم دست بردار نظام اسلامی ایران نخواهد بود، گفت: قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان اهمیت دارد..

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دشمن از موشک‌های ما هراس دارد، بیان کرد: تاریخ ثابت کرده که وقتی ما موشک داشته باشیم، ترس دشمنان هم پایان نخواهد داشت.

مهدوی نژاد با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به خصوص به آتش کشیدن اردوگاه‌ها، بیان کرد: شکست‌های پی در پی در یکسال اخیر به خصوص، برای اسرائیل سبب شده تا نظامیان این رژیم به دیوانگی کشیده شوند و کارهایی می‌کنند که از سر همین دیوانگی و وحشی گری است.

وی با بیان اینکه امروز وضعیت در اسرائیل تا آنجا وخیم شده که ساکنان سرزمین‌های اشغالی حتی مهاجرت می‌کنند، بیان کرد: نتانیاهو اعتراف کرد که حزب الله شهرک‌های شمالی منطقه را به شهر ارواح تبدیل کرده و دلیل آن هم مهاجرت و ترک منطقه از سوی صهیونیست‌ها است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: حضور بسیار قابل توجه و پرشور مردم در این نماز جمعه تاریخی، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه امروز اسرائیل در تمام عرصه‌ها و حتی مسائل داخلی خودش مانند اقتصاد و سیاست به بن بست رسیده است، گفت: مقاومت حزب الله و حماس و فلسطینی‌ها کار کرده که اقتصاد اسرائیل متزلزل‌تر از همیشه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ