اجلاسیه شهدا برای مردم شهرستان شاهرود مایه «فخر و افتخار» بود

اقتصاد ایران: شاهرود- امام جمعه شاهرود با اشاره به برگزاری اجلاسیه یک هزار و ۷۰۰ شهید گرانقدر شهرستان گفت: شکوه این اجلاسیه یکبار دیگر برای شاهرود «فخر و افتخار» را به برکت خون شهدا، به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود که در مصلای پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، ضمن اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگ یک هزار و ۷۰۰ شهید شهرستان شاهرود، تاکید کرد: باید از دست اندرکاران این مراسم که مهمترین رویداد هنری سال بود قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای شاهرود در سه شب با حضور پرشور مردم قدردان شهرستان برگزار شد، افزود: حضور مردم نشان داد که هر کاری برای شهدا باشد، مردم با اشتیاق در آن حضور خواهند داشت و میدان داری می‌کنند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه یک هزار و ۷۰۰ شهید گرانقدر شهرستان به خوبی برگزار شد، گفت: شکوه این اجلاسیه یکبار دیگر برای شاهرود «فخر و افتخار» را به برکت خون شهدا، به ارمغان آورد.

امینی با بیان اینکه باید این دست برنامه‌ها تداوم داشته باشد، بیان کرد: نباید به اجلاسیه شهدا و تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان و همچنین رزمندگان و ایثارگران و جانبازان تنها به ایام اجلاسیه اکتفا کرد.

وی با بیان اینکه در مناسبت‌های پیش رو نیز تا برگزاری اجلاسیه بزرگ سه هزار شهید استان سمنان می‌بایست همچنان یادواره‌های شهدا در شهرستان برگزار شود، افزود: باید یاد و خاطر شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه برکات خوبی برای شهرستان دارد، افزود: برنامه‌های خوبی اعم از نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی و هنری و نمایش میدانی و… در این اجلاسیه برگزار و توانست همه اقشار و سن‌ها را به این مکان مقدس بکشاند.

امینی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود که امروز اختتامیه آن نیز محسوب می‌شود، به پایان راه نخواهد رسید، بیان کرد: آنطور که برنامه ریزان اعلام کرده‌اند پیوست اجلاسیه شهدا، برگزاری ۵۴ یادواره متعدد است که در طول سال در شهرستان اجرا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ