«عملیات طوفان الاقصی» خفت رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد

اقتصاد ایران: شفت_ امام جمعه شفت گفت: «عملیات طوفان الاقصی» خفت رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: اقامه نماز جمعه نصر توسط مقام معظم رهبری اوج اقتدار، شجاعت و اعلام حمایت کامل از جبهه مقاومت بود.

خطیب نماز جمعه شفت در ادامه به سالگرد عملیات طوفان الاقصی و دستاوردهای این عملیات اشاره کرد و گفت: عملیات طوفان الاقصی به مردم منطقه و مقاومت جرأت مضاعف بخشید و خفت رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد.

وی عملیات وعده صادق ۲ را نیز از مهمترین اتفاقات و رویدادهای اخیر و استراتژیک در منطقه دانست و تاکید کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر ددمنشان صهیونیستی بویژه تحقق وعده صادق ۲ توسط ایران مقتدر و قوی و نیز موشک باران مقر صهیونیست‌ها توسط جبهه مقاومت اسلامی در منطقه پیروزی اسلام و امت اسلامی را شتاب بیشتری بخشیده است.

حکیمی گیلانی با اشاره به اینکه اسرائیل از درون دچار خسارت‌های بزرگ اقتصادی و فروپاشی شده است، افزود: بندر ایلات رژیم صهیونیستی با موشک باران‌هایی که انصارالله یمن انجام داد، به کل تعطیل شد و راه کشتی‌هایی که از کشورهای مختلف می‌خواستند برای صهیونیست‌ها کالا ارسال کنند، سد شد و اهالی آنجا همگی آواره شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده با شهادت رهبران مقاومت، خللی در عزم و اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت ایجاد نخواهد شد، گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان خود با روحیه بیشتری به مبارزه برای آزادی فلسطین ادامه خواهند داد و شادی صهیونیست‌ها نیز تداوم نخواهد داشت و آنها به اهداف خود نخواهند رسید، بلکه سرعت حرکت رژیم پلید صهیونیستی به سمت اضمحلال و نابودی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

امام جمعه شفت با بیان اینکه بر همه ما لازم است از هیچ تلاشی برای کمک به جبهه مقاومت دریغ نکنیم، گفت: با افتخار تمام در این راه گام بر می‌داریم و از هیچ مساعدتی مضایقه نخواهیم کرد و هرچه در توان داریم برای کمک به رزمندگان مقاومت به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه کذایی شورای کشورهای حوزه خلیج فارس در خصوص مالکیت بر جزایر سه گانه ایران گفت: فراموش نمی‌کنیم در دوران پهلوی دوم کشورهای اروپایی و آمریکایی با همکاری رژیم پهلوی، بخشی از کشور را از ایران جدا کردند اما می‌توان با تکیه بر خداوند و با رهبری امام و ولایت پذیری نایب امام تمامی برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد.

خطیب نماز جمعه شفت با اشاره به آغاز سرشماری کشاورزی ادامه داد: به همه مردم شهرستان شفت توصیه می‌کنم تا در امر سرشماری عمومی کشاورزی مشارکت جدی داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ