خرید کالاهای تولید صهیونیست را تحریم کنیم

اقتصاد ایران: بیرجند-امام جمعه موقت بیرجند گفت: یکی از راه‌های حمایت ما از فلسطین و لبنان نخریدن محصولات تولید رژیم صهیونیستی و یا کارخانه های حامی این رژیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه زندگی بشر از ابتدای آفرینش تاکنون عرصه تنازع و جنگ باطل با حق و استکبار با توحید است، اظهار کرد: امروز نیز صهیونیست‌ها جنایتکارانه مردم غزه و لبنان و رهبران مقاومت را به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی طراحی دشمنان و استکبار جهانی به نام معامله قرن را تحت الشعاع قرار داد و محاسبات آنان را به هم ریخت.

مختاری با تأکید بر اینکه اجرای عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ و برگزاری جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب و حضور باشکوه مردم و سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان هم بسیار افتخارآمیز و امیدارکننده است، گفت: جنایت‌های اسرائیل علیه مردم بی پناه ماهیت واقعی آمریکا و غربی‌ها را نیز برملا کرده است.

وی با بیان اینکه برخی این سوال را مطرح می‌کنند که چرا باید برای فلسطین و لبنان هزینه کنیم، اظهار کرد:

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه برخی هنوز عمق مسئله حمایت از غزه و لبنان را متوجه نیستند، تصریح کرد: از بودجه ایران شاید یک درصد برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و … هزینه شود و اگر این هزینه نباشد فردا باید با دشمن در داخل کشور و در مرزهای ایران اسلامی مبارزه کنیم.

مختاری بیان کرد: برخی از روی اشتباه این سخنان را تکرار می‌کنند و برخی نیز از روی جهالت و غرض ورزی این مطالب را تکرار می‌کنیم.

وی یادآور شد: یکی از راه‌های حمایت ما از فلسطین و لبنان نخریدن محصولات رژیم صهیونیستی است، گفت: صهیونیست‌ها و استکبار اگر بتوانند همه کشورهای منطقه را تصرف و استعمار می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: رسانه‌ها و مردم باید تلاش کنند تا اسرائیل با سکوت ما تقویت نشود و برای نجات مظلومانی که فریاد آنان بلند است، همت کنیم.

مختاری اظهار کرد: باید این نکته را باور کنیم که هزینه تسلیم شدن از هزینه مقاومت به مراتب بیشتر است.

وی در مورد رعایت قانون در کشور نیز بیان کرد: حتی قوانین گذشته بهتر از بی قانونی است لذا همه افراد جامعه از روستا نشین تا پایتخت نشین از بی‌سواد تا با سواد از دهیار تا بالاترین مقامات موظف به تبعیت از قوانین هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ