نابودی اسرائیل التیام‌بخش واقعی مسلمانان است

اقتصاد ایران: زنجان- امام جمعه زنجان گفت: التیام واقعی برای مسلمانان زمانی محقق خواهد شد که شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان که اولین خطبه‌های خود بعد از آئین تکریم و معارفه بود، با تاکید بر اینکه برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر فرزانه انقلاب به مثابه قدردانی از سید شهیدان مقاومت بود، افزود: با وجود اینکه جمعه نصر با شکوه خاصی برگزار شد اما التیام واقعی زمانی حاصل خواهد شد که شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند را به خاطر سپرده شدن چنین مسئولیتی از جانب رهبر فرزانه انقلاب شاکر هستم و از تلاش‌های آیت‌الله خاتمی در طول سیزده سال حضور در این استان قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: جایگاه و مسند نماز جمعه، جایگاه اولیا و بسیار عظیم و بزرگ است، لذا امیدواریم با دعای خیر برادران و خواهران ایمانی بتوانیم همه موارد مطرح شده را در استان عملی کنیم.

خطیب نماز جمعه زنجان به حضور بزرگانی چون مرحوم آیت‌الله عزالدین حسینی زنجانی، مرحوم موسوی، آیت‌الله واعظی و آیت‌الله خاتمی در جایگاه ارزشمند نماز جمعه اشاره کرد و یادآور شد: امروز این جایگاه ارزشمند در اختیار بنده قرار گرفته است که امیدوارم خداوند ظرفیتی در من قرار دهد که بتوانم از عهده این مسئولیت برآیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رعایت تقوای الهی باعث خواهد شد که خداوند متعال برکات زمین و آسمان را نصیب انسان کند، متذکر شد: تقوا سپر مؤمن و مسلمان است و قرار نیست مسلمان و مؤمن گوشه‌نشین باشد، بلکه باید در همه امور ایفای نقش کند. اگر مسؤولان به عنوان خادمان ملت حتی در شرایطی که به دنبال توسعه اقتصادی هستند، ترویج ایمان و رعایت تقوا را در جامعه جاری و ساری کنند، عملکرد آن‌ها مؤثرتر خواهد بود.

حسینی با تاکید بر اینکه اگر جامعه اسلامی خواهان کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف است، باید جامعه ایمانی باشد، خاطرنشان کرد: زنجان خاستگاه علمای بزرگ و تأثیرگذار در طول تاریخ بوده و امروز بزرگ‌ترین ظرفیت‌ها را در استان داریم که امیدواریم این ظرفیت‌های بالقوه در استان به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل شود.

وی در ادامه گریزی به شرایط کنونی منطقه زد و با اشاره به اینکه امروز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، روزی است که جبهه حق با همه قوا در برابر جبهه باطل ایستاده است، عنوان کرد: فراموش نکنیم که لشگر اسلام با شهادت سرداران خود زمین نمی‌نشیند و به راهی که در پیش گرفته است، ادامه می‌دهد.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه اقدام مقام معظم رهبری در جمعه نصر، قدری دل‌های ما را التیام بخشید، افزود: اگر چه التیام واقعی زمانی خواهد بود که رژیم جعلی صهیونیستی نابود شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ