زیرساخت‌های ورزشی و آموزشی تنگستان تقویت شود

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه اهرم با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان تنگستانی در کنکور سراسری، گفت: زیرساخت‌های ورزشی و آموزشی تنگستان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نماز جمعه اهرم اظهار‬ کرد: اگر انبیا را شهید کردند، اگر ائمه را شهید کردند و اگر امروز در دوران ما بزرگان امت اسلام را شهید می‌کنند باید صبر کرد و تنها راه رسیدن به فرج و برای تمام کردن این مسیر جز تکیه بر خداوند و صبر بر مشقت‌ها و مصیبت‌ها راهی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: خداوند تبارک و تعالی وراثت و امامت را در این دوران برای مستضعفین و متقین خواسته است.

امام جمعه اهرم گفت: همانطور که فرعون بین دو موج آب غرق شد در دوران ما نیز صهیونیسم بین بحر تا نحر از بین خواهد رفت. کسی که می‌خواست ادامه کنفرانس خبری خودش در تهران و یک هفته بعد در میدان آزادی برگزار کند کجاست امروز، کسانی که می‌خواستند جنگ را به تهران بکشند امروز چه تصمیمی گرفته و آمریکا و رژیم غاصبی که با فتنه‌ها می‌خواست مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد این روزها آژیر خطر در همه ساعات روز آنها را در پناهگاه‌ها قرار داده است.

وی بیان کرد: اگر خداوند اراده کند انقلاب اسلامی که با یک شعار شروع شد و امروز این شعارِ مخالفت با نظام استکباری عالم گیر می‌شود. اگر ما مسلمانان به این همه معجزات خداوند ایمان بیاوریم و نصرت و پیروزی خداوند را باور کنیم هیچ اعوجاجی در اراده مستحکم امت اسلام ایجاد نخواهد شد.

پهلوزاده خاطرنشان کرد: تصور فاسد رژیم غاصب این است که با زدن شهید سلیمانی و شهید هنیه و شهید نصرالله جبهه مقاومت سقوط خواهد کرد

وی اضافه کرد: بعد از این ترورها حماس و حزب الله مستحکم‌تر از گذشته در حال جنگ با پلیدی دوران ماست و نصرت خداوند به زودی محقق خواهد شد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: یکی اینکه در هفته تربیت بدنی قرار داریم و این هفته را به همه کسانی که در عرصه‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند تبریک عرض می‌کنیم. جا دارد از توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان تقدیر و تشکر کنیم. از فرماندار و نماینده سابق و فعلی هم تشکر می‌کنیم.

وی یاد آور شد: پشتیبانی از مجموعه ورزش سبب شده که تنگستان میزبان بعضی مسابقات کشوری و استانی قرار بگیرد و نوجوانان و جوانان این شهرستان مدال‌های جهانی و ملی کسب کنند.

پهلوزاده افزود: از بازسازی استادیوم شهدای اهرم تا خرید تجهیزات سرمایشی و ده‌ها طرح دیگر توسط دولت شهید رئیسی همه اینها مایه امیدواری و نکته‌های خوبی است و باید با اخلاق پهلوانی، ورزش ما تکمیل شود مثل بانوانی که با حجاب کامل در میدان‌های ورزشی صاحب مدال‌های مختلف می‌شوند.

وی ادامه داد: تلاش‌های بسیار خوبی در بحث پشتیبانی و نوسازی مدارس صورت گرفته و تنگستان که بیشترین مدارس تخریبی داشت، الان ۱۲۸ کلاس درس در حال نوسازی است که نشان از اهتمام نظام اسلامی برای تحصیل و باسواد شدن مردم دارد.

امام جمعه اهرم گفت: خروجی این سه سال همت معلمان و مدیران بزرگوار و کادر آموزشی قبولی ۱۳ دانش آموز برای رشته‌های مختلف پزشکی و بیش از ۱۲۰ نفر در دانشگاه‌های ملی است که در آینده این شهرستان می‌تواند با توانمندی‌های این عزیزان به مرحله جدیدی از توسعه دست پیدا کند.

وی اضافه کرد: در این موفقیت تلاش دانش آموزان و خانواده‌های آنها و کادر آموزشی و مدیران و همچنین دهیاران و شهرداران و شوراهای اسلامی و نماینده مجلس در پشتیبانی از مدارس داشتند که در رأس از فرماندار به عنوان مسئول شورای آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم و این پشتیبانی‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: هم برای پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان، امروز وظیفه ما تقویت این جبهه است که با جمع آوری کالاهایی که نیاز دارند همه مجموعه‌های مردمی و اداری در این امر مهم شرکت فعال داشته باشند چرا که صف مقدم جنگ اگر پشتیبانی نشود شکست خواهیم خورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ